Προβοκάτορα έχεις απαλάξει την Ν.Δ. που μας έφερε σε αυτό το χάλι. Κρυφοδεξιός είσαι. Ή αλλιώς, δεξιός που ντρέπεται να το πει και το παίζει συνασπιστής.
01.07. Για το τι είμαι εγώ, μπορείς να πιστεύεις ότι θέλεις.
Αυτό που πρέπει όμως να καταλάβεις είναι ότι «σ΄ αυτό το χάλι» μας έφερε ο δικομματισμός και σήμερα κυβερνάει το ΠΑΣΟΚ, το οποίο δεν παίρνει (από μένα) συγχωροχάρτι.
Όσο για τη ΝΔ, κι αν …διαλύονταν ή …εξαφανίζονταν από προσώπου γης σήμερα, θα κερδίζαμε τίποτα; Θα διορθώνονταν τίποτα;
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου. Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις. Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς. Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές. Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
Προβοκάτορα έχεις απαλάξει την Ν.Δ. που μας έφερε σε αυτό το χάλι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρυφοδεξιός είσαι.
Ή αλλιώς, δεξιός που ντρέπεται να το πει και το παίζει συνασπιστής.
01.07. Για το τι είμαι εγώ, μπορείς να πιστεύεις ότι θέλεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που πρέπει όμως να καταλάβεις είναι ότι «σ΄ αυτό το χάλι» μας έφερε ο δικομματισμός και σήμερα κυβερνάει το ΠΑΣΟΚ, το οποίο δεν παίρνει (από μένα) συγχωροχάρτι.
Όσο για τη ΝΔ, κι αν …διαλύονταν ή …εξαφανίζονταν από προσώπου γης σήμερα, θα κερδίζαμε τίποτα;
Θα διορθώνονταν τίποτα;
Με επιβεβαίωσες προβοκάτορα.
ΑπάντησηΔιαγραφή