ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΥΧΑΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ.ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ.ΕΧΩ 2 ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΣΤ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΟΥΣΤΟ/ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΕΣ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΦΩΝΕΣ. Α.ΣΙΒΑΡΗΣ ΑΠΟ ΒΥΡΩΝΑ
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου. Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις. Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς. Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές. Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΥΧΑΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ.ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ.ΕΧΩ 2 ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΣΤ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΟΥΣΤΟ/ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΕΣ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΦΩΝΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ.ΣΙΒΑΡΗΣ ΑΠΟ ΒΥΡΩΝΑ
Να' σαι καλά φίλε και χαίρομαι που σ' άρεσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Χαλκιδική έχει πολλά και "δυνατά" blogs. Διαδωσέ το, εκεί στο Βύρωνα.