Πραγματοποιήθηκε χθες 4-3-2011 η συναυλία με την Πολυγυρινή Κατερίνα Βλάχου στο Δημοτικό Θέατρο Πολυγύρου. Ερμηνεύτηκαν αποκριάτικα τραγούδια, της ξενιτιάς, παραλογές από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας και φυσικά από τη Χαλκιδική. Μαζί της ο Δρόσος Κουτσοκώστας τραγούδι - λαούτο, Κυριάκος Πέτρας βιολί. Τα έσοδα από την εκδήλωση θα διατεθούν εξ ολοκλήρου στην οικογένεια του μικρού Ραφαήλ από τη Συκιά που έχει σοβαρό πρόβλημα υγείας.
απο τη Ρεσπέντζα
Τιμή σ’αυτούς πού έλαχε ‘η μοίρα να φυλάνε Θερμοπύλες…. με τον τρόπο τους!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε, με μια φράση, είπες τόσα πολλά. Για όλους μας...
ΑπάντησηΔιαγραφή