Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Ο γκρεμός και το βήμα ...ΕΜΠΡΟΣ ! (και δεν είναι ...προβοκάτσια...)

"...πριν από την επανάστασιν η χώρα ευρίσκετο ενώπιον γκρεμού. Σήμερον η χώρα κάνει ένα βήμα - άλμα (;) - προς τα εμπρός !..."
Γεώργιος Παπαδόπουλος 
(ο γνωστός ...δικτάτορας της 7ετίας 1967-1974)
"...παραλάβαμε τη χώρα στο χείλος του γκρεμού και την πήγαμε ... ένα βήμα εμπρός..." 
Γ. Α. Παπανδρέου (πρωθυπουργός της Ελλάδας, στη Δευτερολογία του, λίγο πρίν την ψήφιση του προυπολογισμού, τον Δεκέμβριο του 2010)

Ναι, ναι... Όπως τα διαβάζετε έχουν ειπωθεί... Και δε χρειάζεται να αναλύσω, την πλήρη ταύτιση --->>> 



απόψεων, είναι ...φανερή !!! (μάλλον τυχαία, βέβαια...)

Αλλά ρε Γιώργο (ΓΑΠ σε σένα το λέω), άντε ο άλλος είχε αποδεδειγμένα IQ -50 !!!

Αλλά εσύ που είσαι και μέγας ...στοχαστής, δεν αντιλαμβάνεσαι ρε μεγάλε, ότι όταν είσαι στο χείλος του γκρεμού και κάνεις ένα βήμα ...μπροστά, πας βολίδα στον ...πάτο του γκρεμού ;;;

3 σχόλια:

  1. Δεν έκανε αυτός το ...βήμα εμπρός. Διαβασε καλά την δήλωση. "...παραλάβαμε τη ΧΩΡΑ στο χείλος του γκρεμού και ΤΗΝ πήγαμε ... ένα βήμα εμπρός..."
    τώρα αν αυτή πάει βολίδα ...πάτο...ας πρόσεχε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σωστά φίλε... ΤΗΝ πήγαμε, εννοείται.
    Κι απ' ότι φαίνεται, δεν πρόσεχε. Καθόλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ