Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Γιατί ξαναψηφίζω ...ΠΑΣΟΚ !

Τι κέρδισα από το ΠΑΣΟΚ και θα το...ξαναψηφισω !!! 
Από το Γιώργο Καισάριο via Facebook

1. Έκοψα το...τσιγάρο (έκανα 2 πακέτα την ημέρα..)
2. Έκοψα το φαγητό απ’ έξω (Goody’s κλπ σε πακέτο κάθε μέρα)
3. Έκοψα το αυτοκίνητο (χρησιμοποίησα τις γ....τες μεταφορές με ΜΕΤΡΟ, ΗΣΑΠ) 
4. Πούλησα το αυτοκίνητο (εξοικονόμησα 4.000 ευρώ από την πώληση)-->>




 
5. Έκοψα τις εξόδους (ήθελα 50 ευρώ κάθε Παρασκευή η Σαββατο για clubbing ή ταβέρνα)
6. Έκοψα τη σύνδεση του κινητού (έχω κάρτα και κάνω αναπάντητες)

7. Έκοψα τις άμεσες επαφές με φίλους (και το chat ή το skype καλό είναι)
8. Σταμάτησα να αγοράζω ρούχα
9. Σταμάτησα να κάνω και δώρα (εννοείται)
10. Με χώρισε η γκόμενα μου (λογικό)

Η “σούμα”:
1. Τσιγάρο: 6 ευρώ Χ 365 μέρες = 2.190 ευρώ
2. Goody’s: 5 ευρώ Χ 365 μέρες= 1.825 ευρώ
3. Βενζίνη: 50 ευρώ Χ 52 εβδομάδες= 2.600 ευρώ

4. Πώληση αυτοκινήτου: 4.000 ευρώ
5. Clubbing: 50 ευρώ Χ 52 εβδομάδες= 2.600 ευρώ
6. Σύνδεση κινητού: 40 ευρώ Χ 12 μήνες= 480 ευρώ
7. Φίλοι: 52 καφέδες Χ 4 ευρώ= 208 ευρώ
8. Ρούχα: 500 ευρώ
9. Δώρα: 500 ευρώ
10. Γκόμενα - Χωρισμός: (.... Αξία ανεκτίμητη)
Αποτέλεσμα...: Δεκατέσσερις χιλιάδες εννιακόσια τρία ευρώ...(14.903)!!! Είδατε;
ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ και εγώ τα πέταγα! (κάτι ήξερε ο Γιωργάκης.....)
Για να μην αναφέρω και... ότι γλίτωσα από:
1. Καρκίνο πνευμόνων
2. Διαιτολόγο
3. Τροχαία
4. Εφορία
5. Αλκοτέστ
6. Φλυαρία
7. Παρεξηγήσεις
8. Κινέζικες απομιμήσεις
9. Υποχρεώσεις
10. Προφυλακτικά και ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη
ΘΕΛΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ; Γι’ αυτό ξαναψηφιζω ΠΑΣΟΚ!

Αναγνώστης

1 σχόλιο:

  1. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΜΑΖΟΧΟΙ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ...
    ΑΥΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ