Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Χαλκιδική: Το αυθαίρετο ! τα έξοδα του Θέμου ! και ο άγνωστος ...Γιάννης !!!

Κάποιος ...Γιάννης (;;;)  που  "μπήκε νωρίς-νωρίς στα έξοδα" ... "έδειξε ότι δεν μπορεί να ξεφύγει από την συνηθισμένη προεκλογική τακτική του" και "δεν χρειάζεται πολύ μυαλό για να καταλάβει κανείς" (ποιός είναι) φέρεται να πληρώνει τα ...έξοδα Θέμου Αναστασιάδη & Πρώτου Θέματος για τα δημοσιεύματα που βγαίνουν τελευταία σε βάρος του βουλευτή Αργύρη Λαφαζάνη (αυθαίρετο ΕΔΩ) λέει σε σημερινή του ανάρτηση, το Χαλκιδικιώτικο blog "Στίγμα"...!!! ΕΔΩ
προβοκατορας: Πραγματικά ...άλυτος ο γρίφος, για τιν άγνωστο Χ (Γιάννη), που βάζει το καλό blog. Κι επειδή βέβαια οι γρίφοι είναι καλοί και πολύ μ' αρέσουν θα πω κι εγώ έναν ...προβοκατόρικο, που τον έχω ξαναπεί κι όποιος καταλάβει, κατάλαβε: "στείλτε τους ΟΛΟΥΣ στον (πολιτικό) αγύριστο, ΠΑΣΟΚοι της Χαλκιδικής, εκεί να ...ιδιωτεύουν και να λύνουν με την ησυχία τους, τις όποιες διαφορές τους, για αυθαίρετα και για "λαδώματα" εφημερίδων"...
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ στο Στίγμα >>>

 



 

2 σχόλια:

  1. Ωραίος είσαι προβοκάτορα.
    Το ίδιο φταίει αυτός που επιτίθεται άδικα και ανέντιμα με αυτόν που αμύνεται.θύτης και θύμα ένοχοι.
    Μήπως υποκρίνεσαι λίγο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άμα κατέχεις την πάσα αλήθεια, φίλε, πες την με ονόματα και ...διευθύνσεις, για να φωτιστούμε κι εμείς οι ...υποκριτές.
    Για πολιτικούς μιλάμε, όχι για ανώνυμους σχολιαστές.
    Όσο μιλάνε με μισόλογα και "παίζουν" με κρυφά χαρτιά, έχω δικαίωμα να τους "τσουβαλιάσω" όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ