καθε δραση απλα εχει μια αντιδραση.ας το εχουν ολοι υποψη τους.οποιος πουλησε τρελα πουλησε,πλεον δεν υπαρχει κανεις να αγορασει σε μια ετσι και αλλιως κορεσμενη αγορα.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου. Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις. Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς. Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές. Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
Κρίμα για έναν υπέροχο καλιτέχνη παγκοσμίου βεληνεκούς
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΝΤΑΛΑΡΟΙΔΕΣ , ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΤΡΟΠΗ ΠΑΝΩ ΣΟΥ ΡΕ ΓΥΦΤΟ? ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΨΩΦΗΜΙ ΚΩΛΟΓΛΥΦΤΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήκαθε δραση απλα εχει μια αντιδραση.ας το εχουν ολοι υποψη τους.οποιος πουλησε τρελα πουλησε,πλεον δεν υπαρχει κανεις να αγορασει σε μια ετσι και αλλιως κορεσμενη αγορα.
ΑπάντησηΔιαγραφήμονος σου το εκανες. εφυγες απο τη λιστα των παγκοσμιων καλιτεχνων.. πρεπει να ειναι πιο προσεχτικοι οι "καλιτεχνες"
ΑπάντησηΔιαγραφή