Τινα σχολιάσεις;Ντροπή και μόνο ντροπή.Όμως η πλειοψηφία αυτων των δυστυχισμένων είναι και με τον Σαμαρά και απόντες απ΄΄ολους τους αγώνες.''Νοικοκυραίοι''με τα όλα τους.Δυό φορές ντροπή.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου. Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις. Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς. Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές. Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
Τινα σχολιάσεις;Ντροπή και μόνο ντροπή.Όμως η πλειοψηφία αυτων των δυστυχισμένων είναι και με τον Σαμαρά και απόντες απ΄΄ολους τους αγώνες.''Νοικοκυραίοι''με τα όλα τους.Δυό φορές ντροπή.
ΑπάντησηΔιαγραφή