Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Γρηγόρη, τα ...πακέτα μυρίζουν καλύτερα, εεε;;;

Στη φωτο, ...στης βουλής τα έδρανα , ο Ψαριανός 
...μυρίζει (!!!) το παλτό της Ραχήλ Μακρή που κρατά ο Τατσόπουλος !!! 
προβοκατορας: Δεν θα πω για "σεξισμούς" και τέτοια (που διαβάζω εδω), απλά γιατί, είναι απόλυτα δικαιολογημένος, ο Ψαριανός.  
Το να μυρίζεις όλη μέρα, Γερμανοτσολιάδικη μπόχα, μια του Σαμαρά, μια του Μπένι, μια του Βορίδη, μια του Άδωνη, μια του Πλεύρη, μια του Φαήλου... για να μην πούμε και γι' αυτή των Τροϊκανών, >>>
 



του Σόϊμπλε, του Γιούνκερ και άλλων, καταντάει βαρετό και απαιτεί και μια ...αλλαγή.

Βέβαια, αυτά τα ...μυρίσματα, τα κάνει ο Ψαριανός στη βουλή. 
Γιατί στο σπίτι, μυρίζει ...άλλα...
τα ...πακέτα... τα "τούβλα", ντε... φρέσκα, κολλαριστά και πιθανόν ...αρωματισμένα !
Αυτά... 
Α και που' σαι, Γρηγόρη... 
σε καλή μεριά, ρε... καλοφάγωτα, ρε...

1 σχόλιο:

  1. Αυνανιζόμενος διά της οσφρήσεως!!! 'Οσο γιά την "γερμανοτσολιάδικη μπόχα", δεν νομίζω να έχει κάνα πρόβλημα. 'Ισα-ίσα του αρέσει γιάτι αποφέρει και πολύ μετρητό!!! Αν τον ενοχλεί η "μπόχα" ας παραιτηθεί... και ας ασχοληθεί με άλλου είδους τυχοδιωκτισμούς!!! Στο Κυνοβούλιο ένα ρεμάλι μείον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ