Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Κυβέρνηση ...ότι να' ναι !!! (video)

προβοκάτορας : αύριο, θα δηλώσω παραίτηση από τη θέση μου στον …ΟΗΕ, την οποία όμως, ΔΕΝ …κατέχω…

Γελάτε; Διαβάστε τη συνέχεια και Δείτε το video και θα καταλάβετε…   
Ο Υπουργός Εξωτερικών, λοιπόν, Δημήτρης Δρούτσας, σε ερώτηση (σχετικά με τις εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου) ερωτάται αν ο πρωθυπουργός υπήρξε μέλος (ή είναι ακόμη) μέλος του Ιδρύματος Καντάφι ! και βεβαιώνει ότι: "Από την πρώτη στιγμή, που ξεσπάσανε --->>>  




αυτές οι εξελίξεις και η βία στην Λιβύη... ο πρωθυπουργός παραιτήθηκε από αυτή την θέση του.."  

Μια θέση όμως, που ποτέ ΔΕΝ ΚΑΤΕΙΧΕ, σύμφωνα με δήλωση του ...ίδιου του πρωθυπουργού... "Για την συμμετοχή μου σε κάποιο ίδρυμα του κ. Καντάφι, ποτέ δεν συμμετείχα, μου είχαν στείλει γράμμα.. μου είχαν βάλει το όνομά μου χωρίς τη δικιά μου συγκατάθεση..."
Δηλαδή απλά, ο Δρούτσας τον …παραίτησε, από μια θέση που ΔΕΝ κατείχε…  

Καταλάβατε τώρα, γιατί κι εγώ θα παραιτηθώ από τον ...ΟΗΕ;;;   
και γιατί σας λέω… "Ότι να’ ναι",  στον τίτλο ;;;  





Δεν υπάρχουν σχόλια: