Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Β. Μεϊμαράκης: "Επαιζα με το ...κομπολόι μου..." !!! (και ηχητικό)

...σχολίασε, μιλώντας στο Βήμα Fm, γι' αυτό που εξέλαβε ως ...άσεμνη χειρονομία ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ και δεν ήταν παρά ένα ...αθώο παιχνίδι !!! ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ...
Περιττό να σας πω κατ' αρχήν, ότι είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η ανάγνωση προηγούμενης ανάρτησης ΕΔΩ Αλλά εγώ θέλοντας να δικαιώσω το ρόλο μου και τ' ...όνομά μου, αλλά κυρίως πιστός στο ...ρητό "έτοιμο καυγά δεν τον αφήνεις ποτέ στη μέση", θέλω να επισημάνω μερικά (πολιτικά εννοείται) ερωτήματα που προκύπτουν από την παραπάνω δήλωση και ...ταλανίζουν την ελληνική κοινωνία: --->>>



Τι υποκρύπτει η φράση "είχα το χέρι στην τσέπη μου έπαιζα το ...κομπολόι μου" ;;;
Τι εννοεί -κυριολεκτικά όμως- με τον όρο "κομπολόϊ" ο κ. Μεϊμαράκης ;;; εεε ;;; 
Ήταν ή όχι ...τρύπια η τσέπη του κ. Μεϊμαράκη ;;;
Τι ημαίνει το "αν νομίζει ότι έκανα κάτι άλλο" ;;; (τι άλλο θα μπορούσε να κάνει δηλαδή; να μετράει ...κέρματα;)


Και τέλος τι σημαίνει και τι (εδώ έχει ...ζουμί) υποννοεί η φράση "μ΄αρέσει ο τρόπος που σκέπτεται και έχω μάθει πλέον πως σκέπτεται ο κ. Καρατζαφέρης" ;;; Δηλαδηηή ;;;

Αναμένουμε με αγωνία απαντήσεις (...στα επόμενα επεισόδια), καθώς η αγωνία ...κορυφώνεται !!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: