Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Χαλκιδική. Ι. ΔΡΙΒΕΛΕΓΚΑΣ: Δήλωση - Καταγγελία κατά του ΣΚΑΪ !!!

Με έκπληξη και αγανάκτηση παρακολούθησα την εκπομπή «Νέοι Φάκελοι» της Δευτέρας 2/5/2011 γιατί αναφερόμενη στο θέμα επένδυσης των Μεταλλείων Χρυσού της περιοχής Β. Ανατολικής Χαλκιδικής παραποιήσατε τις δηλώσεις μου. Στην σχετική συνέντευξη διάρκειας μιας ώρας και ενός τετάρτου περίπου που έδωσα στον δημοσιογράφο κ. Τέλλογλου στην Βουλή, ανέλυσα τις θέσεις μου για την επένδυση αυτή. Συγκεκριμένα και εν συντομία δήλωσα ότι είμαι γενικά υπέρ των επενδύσεων με την προϋπόθεση ότι 1ον εξασφαλίζεται το δημόσιο και τοπικό συμφέρον, 2ον οι θέσεις εργασίας, 3ον η προστασία του περιβάλλοντος και 4ον --->>> 



η ασφάλεια των πολιτών.  

Ακολούθως εξήγησα ότι για την συγκεκριμένη επένδυση οι παραπάνω προϋποθέσεις δεν πληρούνται και επομένως δεν μπορεί να προχωρήσει.
Δεν κατανοώ γιατί ο σταθμός σας, ο οποίος διακρίνεται για την αντικειμενική ενημέρωση  και την οικολογική ευαισθησία, έκανε αποσπασματική επιλογή των δηλώσεών μου διάρκειας μόνο τριών λεπτών με αποτέλεσμα την ολική παραποίηση της άποψής μου για την υπόθεση.
Επιπλέον δεν μπορώ να κατανοήσω από αυτήν την έκβαση ποια είναι τα κίνητρα τέτοιου είδους αυθαίρετης αντιμετώπισης.
Και για να τελειώνουμε, σας δηλώνω γραπτά τη θέση μου με δύο λέξεις:
Ναι στην λειτουργία της υπάρχουσας μεταλλουργίας.
Όχι στην εξόρυξη του χρυσού.
Ως εκ τούτου είμαι αναγκασμένος να απαιτήσω την αποκατάσταση της αλήθειας δημοσιοποιώντας από τον σταθμό σας πάραυτα των πραγματικών μου δηλώσεων επί του θέματος.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΡΙΒΕΛΕΓΚΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΑΣΟΚ
  Ν. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: