Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

"Η μόνη βρωμιά στην πόλη είστε εσείς προδότες. ΟΥΣΤ" !!! (και video)

Για τον μεγάλο "προοδευτικό" και ...χριστιανό Καμίνη και την "εκκαθάριση -πογκρόμ- αστέγων" που έκανε, τα είπαμε χθες στην ανάρτηση "-Μπαμπά, πως ήταν ο ...Ηρώδης; - Κάπως έτσι, παιδί μου ! (video)" ΕΔΩ
ΔΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ (και σε video) μια ωραία και δυνατή παρέμβαση, απάντηση στην ενέργειά του... από την Αναγνώστρια Σ.Λ. στο Γρέκι 
η οποία σημειώνει σε κάποιο σημείο: "Για τους αγαπημένους μου φίλους/συναγωνιστές τράβηξα βιντεάκι, για να ζήσουν την κάθε πινελιά. Ήταν σαν να βρισκόσασταν όλοι εκεί (έχει και δώρο έκπληξη το βίντεο, μια πολυυυυ ενδιαφέρουσα διένεξη). >>>





...Καλά Χριστούγεννα !!!
Ο δήμος Αθηναίων πήρε την απόφαση αυθαίρετα (το αυθαίρετα εδώ σημαίνει "πήρε την άδεια από τη σημαία") να καθαρίσει την πλατεία Κλαυθμώνος από τη βρωμιά, ξηλώνοντας τα παγκάκια στα οποία έβρισκαν καταφύγιο οι άστεγοι
Εν όψει Χριστουγέννων προέβη στο διάβημα ο δήμαρχος, οι άστεγοι του χαλούσαν το εορταστικό του κλίμα. Επειδή θίχτηκε από τα δημοσιεύματα (δεν κατάφερε να μας βάλει στο κλίμα του) βγήκε και μας δήλωσε ότι καθαρίζοντας τον χώρο φέρνει σε πέρας την κοινωνική του αποστολή!!! και ότι η κατάσταση στην οποία βρισκόταν η πλατεία...δεν ταίριαζε σε ευρωπαϊκή πρωτεύουσα!!!

Ξεχνάτε ότι εσείς μάς καταντήσατε άστεγους; 
Και τώρα τι, δεν σας αρέσει η θέα; 
Αν δεν σ' αρέσει η θέα τσιφλικά να βρεις σε κάθε άστεγο σπίτι, αν δεν βρεις τότε ο καθένας από εμάς έχει το δικαίωμα να καταχραστεί την περιουσία ΤΟΥ. 
Η χώρα, απ' άκρη σ' άκρη, τα γαμοπαγκάκια, τα γαμοπεζοδρόμια, τα δέντρα, ο ουρανός, ο αέρας της, ανήκουν στους πολίτες της κι όχι σε εσάς που την ξεπουλάτε, πληρωμένα ανδρείκελα.

Εν όψει Χριστουγέννων πήγα κι εγώ σήμερα να βοηθήσω στο στολισμό, μην κουράζονται μόνο οι αριστότεροι εξ υμών. Εθελοντική ήταν η προσφορά μου, χρονιά εθελοντισμού το '11.
(Καταστρέφετε αυθαίρετα την χώρα εσείς, παίρνω την άδεια από τη σημαία κι εγώ. Και να θυμάσαι, εγώ έχω κάθε δικαίωμα μιας και μου ανήκει, αφού είμαι λαός -που μιλάτε κι εξ ονόματός μου αναίσχυντοι, προδότες.)
Εν όψει Χριστουγέννων να ρωτήσω.. εκκλησία υπάρχει; 
Κι αν υπάρχει τι κάνει; Προσφέρει συσσίτιο στους "φτωχούς" ωσάν ελεημοσύνη; 
Η περιουσία της νομίζουν οι εκπρόσωποι του Θεού ότι της ανήκει; 
Και τι να την κάνει τη ρημαδοπεριουσία η εκκλησία, μεσ' τη νηστεία δεν πρέπει σύμφωνα με τις γραφές να ζούνε;

Ένας πολίτης
(Η ανωνυμία είναι απαραίτητη, οι ήρωες και οι διάσημοι μάς τέλεψαν. Στους ούννους το έστειλα με τα πλήρη στοιχεία μου, για τις δέουσες προσαγωγές και μηνύσεις, οπότε είμαστε κομπλέ.)

Υ.Γ.1 Για τους αγαπημένους μου φίλους/συναγωνιστές τράβηξα βιντεάκι, για να ζήσουν την κάθε πινελιά. Ήταν σαν να βρισκόσασταν όλοι εκεί (έχει και δώρο έκπληξη το βίντεο, μια πολυυυυ ενδιαφέρουσα διένεξη).
Υ.Γ.2 Αν κάνεις ζουμ στη φωτογραφία θα δεις και τα χριστουγεννιάτικα στολιδάκια που κότσαρα!! Είδες, όταν συνεισφέρεις μπαίνεις αυτόματα σε εορταστικό κλίμα!!
Υ.Γ.3 Αν κάνεις κι άλλο ζουμ στη φωτογραφία θα δεις εκεί δεξιά πεταμένους και τους άστεγους.. Είναι που το έλυσε το πρόβλημα ο δήμαρχος! (Την ευθανασία την έχει άραγε σκεφτεί; ΟΥΣΤ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ). 


Δεν υπάρχουν σχόλια: