Τη μέρα που στο Δημαρχείο της πόλης
παρουσιάζονταν οι έξι βραβευμένες μελέτες από το διαγωνισμό του Υπουργείου για
την πρότυπη ανάπλαση του μνημειακού βυζαντινού άξονα της Αγίας Σοφίας, η
Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας κάλεσε σύσκεψη φορέων με σκοπό την επαναφορά των
αυτοκινήτων στο πιλοτικά πεζοδρομημένο τμήμα αυτού του δρόμου. Η σύσκεψη οργανώθηκε από τον
αντιπεριφερειάρχη Τσαμασλή. Δεν κλήθηκε καμία οργάνωση πολιτών και κατοίκων της
Θεσσαλονίκης, και δεν παρουσιάστηκε κανενός είδους επιστημονική τεκμηρίωση. Με
σύμβουλο τον πανικό για την πεσμένη >>>
εμπορική κίνηση ακούστηκαν απόψεις όπως
“αφού δεν κινούνται οι πεζοί, ας κινούνται τουλάχιστο αυτοκίνητα στο δρόμο”.
Στο
τέλος η Περιφέρεια αποφάσισε να προτείνει “λειτουργία μονής λωρίδας συνεχούς
ροής κυκλοφορίας στην οδό Αγίας Σοφίας”.
Άσχετα με τη μηδενική πρακτική αξία μιας τέτοιας
“απόφασης” (η Περιφέρεια έχει αρμοδιότητα μόνο σε οδούς του βασικού οδικού
δικτύου, και η Αγίας Σοφίας δεν ανήκει σ'αυτό) πολλές οργανώσεις της πόλης έχουν ξεσηκωθεί, και
φυσικά, "θεσμικά", η Ένωση για τα Δικαιώματα των Πεζών έχει τον πρώτο
λόγο.
Αγίας Σοφίας: Διεκδικώντας δημόσιο χώρο. Nα κάνουμε την αδράνεια, δράση.
Αυτό το Σάββατο 9
Φεβρουαρίου από τις 12-3 το μεσημέρι στον πεζόδρομο της Αγίας
Σοφίας.
Διαβάστε
όλες τις λεπτομέρειες και υπογράψτε εδώ
Στο facebook θα βρείτε την εκδήλωση εδώ:
Η Θεσσαλονίκη Αλλιώς/Parallaxi,
Ένωση για τα Δικαιώματα των Πεζών,
Παιδιά εν
Δράσει,
Σχεδία στην πόλη,
Διεθνής Γυμνή Ποδηλατοδρομία,
Πολύχρωμοι Ποδηλάτες,
Ποδηλατικό Καρναβάλι,
Streetpanthers,
Δίκτυο Εθελοντικών Οργανώσεων
Θεσσαλονίκης,
Why not,
Οικολογική Κίνηση Θεσσαλονίκης.
Παρακαλούμε κοινοποιείστε και καλέστε τους φίλους
σας
Συλλογή υπογραφών κάθε
μέρα 12:00-15:00 & 17:00-20:00 στον ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ και
ηλεκτρονικά εδώ:
Παρακαλούμε αν συμφωνείτε προωθήστε το στις επαφές σας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου