Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

"...όλοι έχουμε στο σπίτι μας, ένα γεμάτο ...πιστόλι, γκλομπς, σουγιάδες κλπ"

...έχουμε, δεν έχουμε ρε; έτσι δηλαδή να βρίσκονται... αχρείαστα να' ναι !
ΔΙΑΒΑΖΩ: "Καμία επίσημη ανακοίνωση δεν έχει εκδοθεί εδώ και τρεις μέρες από την αστυνομία, ούτε έχουν δημοσιοποιηθεί φωτογραφίες (για τη ...διαλεύκανση της υπόθεσης), τριων συλληφθέντων στην Αθήνα (δύο άνδρες και μία γυναίκα), που στην κατοχή τους βρέθηκαν ένα πιστόλι τύπου zastava οπλισμένο με τέσσερα φυσίγγια, πτυσσόμενα γκλομπς, σουγιάδες, κουκούλες και κράνη." !!! 
Γιατί;;; Τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια, ρε ...άσχετοι ;;; >>>




   
Γιατί οι 2 συλληφθέντες, ο 26χρονος Π.Δ. και ο 18χρονος Λ.Χ. είναι μέλη της Χρυσής Αυγής Κορίνθου με «πλούσια» δράση, όπως αποκαλύπτει το «Έθνος».

Και ...προφανώς η σύλληψη τέτοιων ατόμων, με ...οπλισμένα πιστόλια κλπ, γίνεται με αβρότητες και τρυφερότητες κι όχι με ...κλωτσομπούνι !!!
Έτσι...
και δεν χρειάζεται μετά να κουράζεσαι με ...photoshop 
και δεν ..."ανατριχιάζει" ο Ρουπακιώτης, βλέποντας τις φωτογραφίες !!!
Δήλωση Δένδια ή Κεδίκογλου, ότι 
"...όλοι έχουμε στο σπίτι μας ένα πιστόλι οπλισμένο, φυσίγγια, πτυσσόμενα γκλομπς, σουγιάδες, κουκούλες και κράνη..." δεν έγινε, αλλά να την περιμένετε...!
Μόνο αυτοί οι ...ανάρχες του ΣΥΡΙΖΑ, θα μας λένε ότι οι σκούπες, τα φαράσια και τα μπουκάλια, είναι είδη "καθημερινής χρήσης";;; 
προβοκατορας
Η ΑΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ ΑΠΟ zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: