Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Διαφωνώ, λέμε...

...Όταν ήρθαν να πάρουν τον γείτονα, εγώ τους άνοιξα γιατί ήμουν ΔΗΜΑΡ... Διαφώνησα όμως !!!... 
 Γενικώς ξέρετε, διαφωνώ. Κι εννοώ, ότι... >>>




 

Συνδυασμός από  vathiprasino και farmakoglwssa-kirki

Δεν υπάρχουν σχόλια: