Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013
Διαφωνώ, λέμε...
...Όταν ήρθαν να πάρουν τον γείτονα, εγώ τους άνοιξα γιατί ήμουν ΔΗΜΑΡ... Διαφώνησα όμως !!!...
Γενικώς ξέρετε, διαφωνώ. Κι εννοώ, ότι...
>>>
Συνδυασμός από
vathiprasino
και
farmakoglwssa-kirki
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου