Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ Θεσσαλονίκης χαιρετίζει
τους χιλιάδες σπουδαστές
των ΤΕΙ που διαδήλωσαν την Τετάρτη 6
Φλεβάρη στη Θεσσαλονίκη ενάντια στο
καταστροφικό σχέδιο «Αθηνά», που
οδηγεί στη
μεταφορά των τμημάτων τους και στη
συνολική συρρίκνωση, διάλυση και
ιδιωτικοποίηση της δημόσιας παιδείας.
Οι σπουδαστές των ΤΕΙ έχουν κάθε λόγο
να βγαίνουν στο δρόμο: η τρικομματική
κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ καταργεί
τμήματα των οποίων οι απόφοιτοι μένουν
με απαξιωμένα πτυχία,
το δικαίωμα >>>
στη μόρφωση περιορίζεται σημαντικά,
ενώ εντείνονται οι
ταξικοί φραγμοί. Υλοποιούνται
έτσι οι σχεδιασμοί της ΕΕ, αλλά και η
"στρατηγική της Μπολόνια". Χιλιάδες
φοιτητές αναγκάζονται να αλλάξουν
πόλεις και να επιβαρυνθούν
οικονομικά. Εκατοντάδες θέσεις
εργασίας διδακτικού,
διοικητικού και τεχνικού προσωπικού
θα καταργηθούν. Το κλείσιμο
σχολών
σε επαρχιακές πόλεις επιτείνει την
εγκατάλειψη της περιφέρειας.
Η
ΑΝΤΑΡΣΥΑ Θεσσαλονίκης δηλώνει τη
συμπαράταξή της με το κίνημα που ξεκινά
να συγκροτείται σ’ όλη την εκπαίδευση.
Όπως
το 2006-2007, βρισκόμαστε απέναντι σ’ ένα
σχέδιο συνολικής διάλυσης του δημόσιου
πανεπιστημίου,
που πλήττει τους φοιτητές, τους
εργαζόμενους στα ιδρύματα, τους
πανεπιστημιακούς καθηγητές, αλλά και
όλη την κοινωνία. Η
νεολαία και οι εργαζόμενοι θα απαντήσουμε
ξανά με απεργίες και καταλήψεις! Η
μαχητικότητα και η μαζικότητα της
διαδήλωσης των σπουδαστών των ΤΕΙ
δείχνει το δρόμο για να απαιτήσουμε το
δικαίωμα στις σπουδές, την δουλειά και
ζωή με κριτήριο τις κοινωνικές ανάγκες.
Το σχέδιο «Αθηνά» θα ανατραπεί!
==================================================
Η
ΑΝΤΑΡΣΥΑ χαιρετίζει τους νέους αγώνες
ενάντια στις μεθοδεύσεις της πολυεθνικής
ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ, που ξεκινούν οι εργαζόμενοι
των εργοστασίων της σε Θεσσαλονίκη και
Βόλο με αρχή την 24ωρη απεργία την
Παρασκευή 8 Φλεβάρη.
Από πέρυσι η εταιρεία μεθοδεύει το
κλείσιμο του εργοστασίου της Θεσσαλονίκης
στη Ν. Ραιδεστό, ενώ στο Βόλο προσπαθεί
να λειτουργήσει παραγωγικά τμήματα με
εργολαβίες. Η ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ 3Ε επί δεκαετίες
απολαμβάνει προνόμια από τη νομοθεσία
και όλες τις ελληνικές κυβερνήσεις
έχοντας τεράστια κερδοφορία ακόμα και
σε εποχές κρίσης. Τώρα θέλει να επιβάλλει
μισθούς και εργασιακές σχέσεις Κίνας
στα εργοστάσια της στην Ελλάδα την ίδια
στιγμή που μεταφέρει την έδρα της στον
φορολογικό παράδεισο της Ελβετίας.
Ταυτόχρονα
βρίσκεται σε εξέλιξη απεργία στα 50
εργοστάσια της ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ στη Γερμανία.
Και εκεί, η πολυεθνική προγραμματίζει
απολύσεις, ανάθεση δραστηριοτήτων σε
άλλες εταιρείες και απαιτεί την παραπέρα
ελαστικοποίηση του χρόνου εργασίας,
ενώ εκατοντάδες εργαζόμενοι ήδη δουλεύουν
με το σύστημα stand-by,
δηλαδή περιμένουν πότε θα τους καλέσουν
για βάρδια, ανάλογα με τις ανάγκες της
επιχείρησης. Το μοντέλο της ευρω-ανάπτυξης
που προβάλει η τρικομματική συγκυβέρνηση
και τα παπαγαλάκια της έχει ως προϋπόθεση
την πλήρη διάλυση των εργασιακών σχέσεων.
Ο
ταυτόχρονος απεργιακός αγώνας των
εργαζομένων της ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ σε Ελλάδα και
Γερμανία δείχνει ένα άλλο δρόμο αναστροφής
αυτής της πορείας με ορίζοντα το σπάσιμο
των δεσμών του κέρδους.
Ήρθε η ώρα να διεκδικήσουμε την απαγόρευση
των απολύσεων, αυξήσεις στους μισθούς
και κατάργηση των ελαστικών σχέσεων
εργασίας. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ συμπαραστέκεται
στην απεργία των εργαζομένων της ΚΟΚΑ
ΚΟΛΑ σε Θεσσαλονίκη και Βόλο και καλεί
όλους τους εργαζόμενους σε στήριξη του
αγώνα τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου