Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

"bravo Simo" !!! (μεταξύ μας όμως, ο ...Σαμαράς, το ξέρει, αυτό;)

 Κάτι παίρνει και τον "χαλάει"... δεν εξηγείται αλλοιώς η χθεσινή δήλωση του:
"Άν δεν είχαν ρίξει την κυβέρνηση Μητσοτάκη (1990 - 1993) 
και την άφηναν να ολοκληρώσει το έργο της... δεν θα είχαμε φτάσει σε αυτό το σημείο" !!!!!!!!!!!!!! 
Εκείνη την εποχή βέβαια ο Simos ήταν "γλάστρα" στην εκπομπή της Ρούλας Κορομηλά "Βravisimo" ή αλλοιώς "bravo Simo".  
Δικαιολογημένα λοιπόν δεν θυμάται ότι αυτός που έριξε την κυβέρνηση Μητσοτάκη, δεν ήταν ο ...ΣΥΡΙΖΑ αλλά ο ...Σαμαράς !
από  και video >>>



 

Δεν υπάρχουν σχόλια: