Φωτογραφία της ημέρας στον Guardian η δωρεάν διανομή τροφίμων στην Αθήνα
"Δεκάδες απλωμένα χέρια για μια σακούλα πορτοκάλια"... ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ >>>
1 σχόλιο:
Ανώνυμος
είπε...
Τινα σχολιάσεις;Ντροπή και μόνο ντροπή.Όμως η πλειοψηφία αυτων των δυστυχισμένων είναι και με τον Σαμαρά και απόντες απ΄΄ολους τους αγώνες.''Νοικοκυραίοι''με τα όλα τους.Δυό φορές ντροπή.
1 σχόλιο:
Τινα σχολιάσεις;Ντροπή και μόνο ντροπή.Όμως η πλειοψηφία αυτων των δυστυχισμένων είναι και με τον Σαμαρά και απόντες απ΄΄ολους τους αγώνες.''Νοικοκυραίοι''με τα όλα τους.Δυό φορές ντροπή.
Δημοσίευση σχολίου