Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Αλ. Παπαρήγα στην Ιερισσό: "Οχι στην παράδοση του ορυκτού μας πλούτου"

«Η επένδυση θα καταστρέψει άλλες παραγωγικές δραστηριότητες, όπως ο τουρισμός, η αγροτική παραγωγή, η αλιεία και η μελισσοκομία» τόνισε η γγ του ΚΚΕ. Περιοδεία στη Χαλκιδική πραγματοποίησε σήμερα η Αλέκα Παπαρήγα, από όπου επανέλαβε την αντίθεση του ΚΚΕ στην παράδοση -όπως τόνισε- του ορυκτού πλούτου της χώρας σε ομίλους όπως η εταιρεία «Ελληνικός Χρυσός». Η κ. Παπαρήγα συναντήθηκε στην Ιερισσό με επιτροπές αγώνα κατοίκων της Χαλκιδικής που αντιτίθενται στην επένδυση χρυσού και επισήμανε πως η εν λόγω επένδυση θα προκαλέσει ανεπανόρθωτη >>>
 



καταστροφή στο περιβάλλον και την υγεία των κατοίκων, ενώ παράλληλα θα καταστρέψει άλλες παραγωγικές δραστηριότητες, όπως είναι ο τουρισμός, η αγροτική παραγωγή, η αλιεία και η μελισσοκομία.
 
Οι εκπρόσωποι των επιτροπών εξέφρασαν ικανοποίηση για τη στήριξη του ΚΚΕ στους αγώνες τους και ζήτησαν να συνεχιστεί αυτή η στήριξη.  Επίσης, ζήτησαν την παρέμβαση του ΚΚΕ ώστε να σταματήσουν οι διώξεις σε βάρος των κατοίκων που αντιτίθενται στην επένδυση, καθώς και το κλίμα τρομοκρατίας σε βάρος τους.
 
Η κ. Παπαρήγα μίλησε σε συγκέντρωση έξω από το Πολιτιστικό Κέντρο της Ιερισσού και το βράδυ θα μιλήσει σε συνεστίαση του ΚΚΕ στη Θεσσαλονίκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: