...το ένα είναι (κατά Σεραφείμ Πειραιώς) να είναι ...ναζιστής !
Μια χαρά τα λέει ο άγιος, αρκεί στη θέση της ομοφυλοφιλίας να μπει η
αγαμία στην οποία υποχρεώνει η Εκκλησία τους ιερείς που θέλουν να κάνουν
καριέρα δεσπότη. Αυτή κι αν είναι «ανατροπή της ανθρώπινης οντολογίας
και φυσιολογίας».
«Τι άλλο θα μας ζητήσουν; Να παντρεύονται οι άνθρωποι με τους σκύλους;»,
είχε αναρωτηθεί ο Πειραιώς Σεραφείμ, όταν είχε τεθεί για πρώτη φορά
θέμα επέκτασης του Συμφώνου Ελεύθερης Συμβίωσης στα ομόφυλα ζευγάρια και
από τότε η αναρώτησή του διδάσκεται στις θεολογικές σχολές της υφηλίου,
>>>
ως δείγμα άφατης χριστιανική αγάπης.
Διδάσκεται επίσης και στα pet
shops της Λεωφόρου Βουλιαγμένης.
Σήμερα, που το ζήτημα του Συμφώνου
επανήλθε στην επικαιρότητα, ο Σεραφείμ εμφανίζεται εξίσου μειλίχιος και
διαλλακτικός, κάνοντας λόγο για τροπολογία που «θέτει πλέον κατά τρόπο
φρικιαστικό στη χώρα μας τη θεσμοθέτηση της ανατροπής της ανθρώπινης
οντολογίας και φυσιολογίας και την κατοχύρωση της ψυχοπαθολογικής
εκτροπής της ομοφυλοφιλίας».
Μια χαρά τα λέει ο άγιος, αρκεί στη θέση
της ομοφυλοφιλίας να μπει η αγαμία στην οποία υποχρεώνει η Εκκλησία τους
ιερείς που θέλουν να κάνουν καριέρα δεσπότη.
Αυτή κι αν είναι «ανατροπή
της ανθρώπινης οντολογίας και φυσιολογίας».
Για όσους δεν έχουν καταλάβει ακόμα τι τους περιμένει, ο Πειραιώς παραθέτει τη διδασκαλία του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτη περί των Σοδόμων και των Γομόρρων «Τάς πόλεις ταύτας, ὅπου ἦταν ἔκδοτοι εἰς τήν ἀρσενοκοιτίαν, κατέκαυσε μέ ἕνα κατακλυσμόν ἀπό φωτίαν καί θειάφι.
Για όσους δεν έχουν καταλάβει ακόμα τι τους περιμένει, ο Πειραιώς παραθέτει τη διδασκαλία του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτη περί των Σοδόμων και των Γομόρρων «Τάς πόλεις ταύτας, ὅπου ἦταν ἔκδοτοι εἰς τήν ἀρσενοκοιτίαν, κατέκαυσε μέ ἕνα κατακλυσμόν ἀπό φωτίαν καί θειάφι.
Ἀνίσως ὁ Θεός πλήθη ἀνθρώπων κατεπόντησε διά πυρός, ἀκόλουθον εἶναι ὅτι
καί τούς ὅποιους ἀσεβεῖς μέλλει νά καταδικάσῃ, οἵτινες παρομοίως μέ τούς
ἐνόχους Σοδομῖτας ἁμαρτάνουσι καί ἀσεβοῦσι…
Ὅτι σφοδρότερα ἀπό ἄλλους
ἐνόχους ἔχουν νά κολασθοῦν ἐκεῖνοι, πού δέν ἀντιστέκονται εἰς ἀσέλγειαν
καί αἰσχρουργίας,».
Το πιάσατε το νόημα, γατάκια;
Ο Πανάγαθος δεν
κατέκαψε μόνο τους αρσενοκοίτες, κατέκαψε και όσους δεν αντιστάθηκαν
στην αρσενοκοιτία, το οποίο σημαίνει ότι το θειάφι της Κολάσεως δεν θα
το νιώσουν στα οπίσθιά τους μόνο οι τοιούτοι, θα το νιώσουν και όσοι
ψηφίσουν την τροπολογία.
Κι όσοι βουλευτές γλιτώσουν, θα αφοριστούν από
τον Σεραφείμ αυτοπροσώπως.
Τουλάχιστον, ο Πειραιώς άφησε αυτήν τη φορά έξω τα δύστυχα τα ζώα, σε αντίθεση με τον Θεσσαλονίκης Άνθιμο, ο οποίος έθεσε τα εξής κρίσιμα ερωτήματα:
Τουλάχιστον, ο Πειραιώς άφησε αυτήν τη φορά έξω τα δύστυχα τα ζώα, σε αντίθεση με τον Θεσσαλονίκης Άνθιμο, ο οποίος έθεσε τα εξής κρίσιμα ερωτήματα:
«Δηλαδή τι; Θα παντρεύονται αγόρια με αγόρια και κορίτσια με
κορίτσια; Τα ζώα τέτοια πράγματα δεν τα κάνουν.
Αν τα κάνουμε εμείς, θα
είμαστε χειρότεροι από τα ζώα».
Αμ δε που δεν κάνουν τέτοια πράγματα τα
ζώα, Παναγιότατε.
Διαβάστε τον «Κόριντον» του Αντρέ Ζιντ και θα αλλάξετε
γνώμη επιτόπου.
Σε άλλες χώρες ο Σεραφείμ με τον Άνθιμο θα ήταν γραφικοί μουλάδες, το πολύ-πολύ να είχαν καμιά εκπομπή σε περιθωριακά κανάλια.
Σε άλλες χώρες ο Σεραφείμ με τον Άνθιμο θα ήταν γραφικοί μουλάδες, το πολύ-πολύ να είχαν καμιά εκπομπή σε περιθωριακά κανάλια.
Εδώ είναι
διαμορφωτές της κοινής γνώμης, είναι καθοδηγητές των βουλευτών της Ν.Δ.
που αρνούνται να ψηφίσουν την επέκταση του Συμφώνου.
Τρέμουν τον
αφορισμό του Μεντζελόπουλου, αντί να του πουν «αφορίστε και τα παπούτσια
μας, σεβασμιότατε, για να μη λιώνουν και αγοράζουμε καινούργια κάθε
χρόνο».
Για να πεις όμως κάτι τέτοιο, πρέπει να είσαι ο Ανδρέας
Λασκαράτος και όχι πολιτευτάκος της σαμαρικής Δεξιάς.
Η φωτο από tsak-giorgis
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ