Με εφτά (7)
διμοιρίες των ΜΑΤ περιφρουρεί η αστυνομία την διαμαρτυρία κατοίκων της
Χαλκιδικής ενάντια στις εξορύξεις χρυσού στην τοποθεσία Χονδρό Δένδρο
στο βουνό Κάκαβος. Οι κάτοικοι βρίσκονται στο σημείο διαπιστώνοντας
ακόμη μία φορά τις παρανομίες της εταιρείας, τα φορτηγά της οποίας
πατούν την διπλή γραμμή του δρόμου προκειμένου να περάσουν στο βουνό (προηγούμενη ανάρτηση εδω).
Σύμφωνα με πληροφορίες πέντε (5) διμοιρίες βρίσκονται στο βουνό, δύο (2) διμοιρίες ΜΑΤ και ΟΠΚΕ στο σημείο που βρίσκονται οι κάτοικοι ενώ
αναμένονται και άλλες..
προβοκατορας: ...δικαιολογημένη η κινητοποίηση και μη ...μιζεριάζετε, κατά της ΕΛΑΣ ρε σεις Μεγαλοπαναγιώτες, αφού τα' παμε... >>>
..."αιμοσταγείς δολοφόνοι, κυκλοφορούν πλέον ...ελέυθεροι ! στη Β. Χαλκιδική"
...τζάμπα, σας τα' λεγα τις προάλλες εδω ;;;
η είδηση από alterthess.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου