Οι μισοί βουλευτές της ΝΔ, "έκραζαν" το Στουρνάρα -πριν αλλά και στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό- κι ύστερα πήγαν και ψήφισαν τον ...προϋπολογισμό - Στουρνάρα. "Άσφαιρα πυρά" δηλαδή, από του γνωστούς κο-κο-κο, γι' αυτό κι ο Στουρνάρας, δεν τα πήρε στα σοβαρά, τα ονόμασε ..."καλόπιστη κριτική" και τα' γραψε εκεί που έπρεπε κι αυτά κι αυτούς που τα είπανε και βγήκε από πάνω... Έκανε όμως άλλη μαλακία ο Στουρνάρας, >>>
που μπορεί να τον στείλει ...αδιάβαστο, χωρίς να το καταλάβει.
Επιτέθηκε -σε συνέντευξη στο Βήμα- στους κατοίκους της ...Εκάλης,
λέγοντάς τους ..."μπαταχτσήδες" !
λέγοντάς τους ..."μπαταχτσήδες" !
Χοντρό !
Γιατί οι Εκάλη (κι άλλοι, όπως ...Καβούρι, Βουλιαγμένη, Ψυχικό, Φιλοθέη, Κολωνάκι)
και τα ...τζάκια τους,
και τα ...τζάκια τους,
δεν είναι ότι κι ότι, έτσι;
Δεν είναι ούτε ...Ταμήλοι, ούτε ...Γιακουμάτοι...
Και μπορούν άνετα, μ' ένα "ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε" να τον κάνουν ...αόρατο !
Προς το παρόν, του δείξανε "κίτρινη κάρτα", με μια επιστολή,
που σίγουρα θα τον έκανε ...κίτρινο, προς το ...πεθαμενί...
"H Εκάλη είναι εδώ και πληρώνει κ. Υπουργέ εν αντιθέσει με κάποιους «τεχνοκράτες» αγνώστων απολαβών και φορολογικών υποχρεώσεων..."
αρχίζει η επιστολή και τελειώνει:
"Το μεγάλο δυστύχημα όμως κ. Υπουργέ είναι ότι ενώ εσείς μεθαύριο θα παρέχετει τις υπηρεσίες σας ως freelancer στην City Group στην Morgan Stanley ή σε κάποιο άλλον αξιοσέβαστο οργανισμό, η ιστορία θα σας χρεώσει την τελική υπογραφή για την εσκεμμένη φτωχοποίηση της μεσαίας τάξης στην χώρα μας και ίσως και την εκλογική συντριβή της Νέας Δημοκρατίας".
"Το μεγάλο δυστύχημα όμως κ. Υπουργέ είναι ότι ενώ εσείς μεθαύριο θα παρέχετει τις υπηρεσίες σας ως freelancer στην City Group στην Morgan Stanley ή σε κάποιο άλλον αξιοσέβαστο οργανισμό, η ιστορία θα σας χρεώσει την τελική υπογραφή για την εσκεμμένη φτωχοποίηση της μεσαίας τάξης στην χώρα μας και ίσως και την εκλογική συντριβή της Νέας Δημοκρατίας".
(ολόκληρη εδώ)
Οπότε, αν δείτε τις επόμενες μέρες, καμμιά τροπολογία - Στουρνάρα:
"απαλάσσονται από φόρους, χαράτσια και λοιπές υποχρεώσεις, οι κάτοικοι περιοχών που αρχίζουν από "Ε" και τελειώνουν σε ..."κάλη"
ή καμμιά άλλη που να εντάσσει την Εκάλη στις ...παραμεθόριες
(όπως η Μεσσηνία, του ...Αντωνάκη)
και να δίνει "επίδομα θέρμανσης",
μην παραξενευτείτε...
Θα είναι το ένστικτο επιβίωσης (ή το ..."κολλημένος στην καρέκλα"),
του Στουρνάρα...
ο οποίος από χτες, τιμώρησε τον εαυτό του, να γράψει 10.000 φορές:
"καλύτερα να μασάω, παρά να μιλάω -για την Εκάλη-" !
προβοκατορας

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου