Αύριο στις 11:00 π.μ συγκέντρωση συμπαράστασης και αλληλεγγύης στους 4 συναγωνιστές
που δικάζονται
στο Δικαστικό Μέγαρο Πολυγύρου.
Μετά την βάρβαρη εισβολή των ΜΑΤ και ΕΚΑΜ στην Ιερισσό στις 7 Μαρτίου 2013 οι τέσσερις συναγωνιστές κατηγορούνται για
Μετά την βάρβαρη εισβολή των ΜΑΤ και ΕΚΑΜ στην Ιερισσό στις 7 Μαρτίου 2013 οι τέσσερις συναγωνιστές κατηγορούνται για
α) Παράνομη κατοχή κυνηγετικού όπλου,
β) Παράνομη κατοχή κροτίδων και
γ) Παράβαση άρθρου 76 παρ 1, 2 νόμου 4070/2012·
Συγκεκριμένα πρόκειται για παράβαση του νόμου περί όπλων και εκρηκτικών, νόμου περί φωτοβολίδων και πυροτεχνημάτων, και του νόμου περί ρυθμίσεων ηλεκτρονικών επικοινωνιών αντίστοιχα.
Δεν ξεχνάμε την βίαιη προσαγωγή τους, και την καταστολή που δεχθήκαμε σαν κοινωνία.
Ο αγώνας μας συνεχίζεται.
VIDEO από την "εισβολή" στην Ιερισσό στις 7 Μαρτίου 2013 >>>
από soshalkidiki
π: βίντεο για τους "πάσης φύσεως παπαγάλους" υποστηρικτές και "διαφημιστές"
της θανατηφόρας "χρυσής επένδυσης" των Eldorado-Μπόμπολα
και της κυβέρνησης των Γερμανοτσολιάδων, που "οπλίζουν" το χέρι τους...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου