Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

ΜΑΤ και χημικά ενάντια στους εργαζόμενους σε διαθεσιμότητα (video)

Ένταση έξω από το ΣτΕ, όπου εκδικάζεται η προσφυγή της ΠΟΕ–ΟΤΕ κατά του νόμου της διαθεσιμότητας. Η ένταση ξεκίνησε, όταν οι διαδηλωτές έκλεισαν τη λεωφόρο Πανεπιστημίου και οι αστυνομικές δυνάμεις προσπάθησαν να τους αποτρέψουν. Οι συγκεντρωμένοι πέταξαν μπουκάλια νερού και πλαστικά ποτήρια προς τους άνδρες των ΜΑΤ και αυτοί απάντησαν με ρήψη χημικών.
Προηγουμένως, με χιούμορ εκφράστηκαν οι εργαζόμενοι του δημόσιου τομέα που αντιδρούν στην απόφαση της κυβέρνησης για τη διαθεσιμότητα...  Στα πρωτότυπα πλακάτ που κρατούσαν οι διαδηλωτές υπήρχαν καρικατούρες >>>




των Σαμαρά, Βενιζέλου, Γεωργιάδη και Αρβανιτόπουλο και έγραφαν συνθήματα όπως  
«Σαμαράς, Βενιζέλος, Αρβανιτόπουλος: 
Ο τρίδυμος λαχνός της καταστροφής, έτυχε σε μας τους εκπαιδευτικούς...» 
και  «Αν ήταν σοκολάτα, σίγουρα δεν θα ήταν Υγείας».



Δεν υπάρχουν σχόλια: