Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Απλά πράγματα. Περί στηρίξεων ...κολοκυθόπιτα

προβοκατορας
Για να μην τα πολυλογούμε, επειδή είναι και λίγο-πολύ  γνωστά, τη στήριξή του, στον υποψήφιο δήμαρχο του ΚΚΕ στην Πάτρα, δήλωσε ο ΣΥΡΙΖΑ
Ο ίδιος ο υποψήφιος και το ΚΚΕ, δήλωσαν ότι δεν γουστάρουν, γιατί -λέει- ..."παλιά μας τέχνη κόσκινο", "δεν κάνουμε παζάρια" (;;;) κι άλλα τέτοια... Και στον αντίποδα, έχουν πει βέβαια -από καιρό- ότι: 
"όπου Συριζαίος, ΔΕΝ τον στηρίζουμε"...! 
Γούστο τους και καπέλο τους, θα μου πείτε... Αυτό λέω κι εγώ. 
Και για να μην πω ρητά του τύπου ..."ας τους κρίνουν οι δημοκράτες, οι αριστεροί, οι κομμουνιστές" κλπ, λέω απλά... >>>
 



"περί στηρίξεων ...κολοκυθόπιτα"... 
Σε ότι με αφορά προσωπικά πάντως, όταν δηλώνω ότι στηρίζω κάποιον 
κι αυτός μου γυρνάει την πλάτη και μου πετάει τη στήριξη στα ...μούτρα, 
εγώ του τη γυρνάω ...δυο φορές, 'ντάξει;;; 
Απλά πράγματα

Αλλά βέβαια εγώ, είμαι ένας ...λαϊκιστής προβοκάτορας 
κι ελπίζω ότι οι Συριζαίοι της Πάτρας δεν είναι ...τέτοιοι άνθρωποι
και θα τον ψηφίσουν το λεγάμενο κι ας μη θέλει κι ας μην ...ανταποδίδει... 
Αυτά.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: