Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

"Τρενάρουν" συζήτηση -στο Ευρωκοινοβούλιο- για τις γερμανικές οφειλές...!

Τον Κανονισμό, όπως αναφέρεται στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο, επικαλέσθηκε ο Μάρτιν Σουλτς, για ν' απορρίψει πρόταση του Μανώλη Γλέζου, να διεξαχθεί ειδική συζήτηση στο Ευρωκοινοβούλιο, για τις γερμανικές οφειλές. Ο Μανώλης Γλέζος, επανήλθε με νέα δήλωση, υπενθυμίζοντας ότι "πρόσφατα, στη διάσκεψη των Προέδρων, η επικεφαλής της >>>
 



Ενωτικής Ομάδας της Αριστεράς στο Ευρωκοινοβούλιο, Γκάμπι Τσίμερ, έθεσε το θέμα, για να εισπράξει την εκκωφαντική σιγή του Προέδρου"

Απέρριψε ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Μάρτιν Σουλτς την πρόταση του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Μανώλη Γλέζου να διεξαχθεί ειδική συζήτηση για τις γερμανικές οφειλές, επικαλούμενος τον Κανονισμό.
«Έγιναν κάποιες δηλώσεις επικεφαλής πολιτικών ομάδων, ότι κακώς εγείρεται θέμα από την Ελλάδα για τις γερμανικές αποζημιώσεις, χωρίς όμως αυτές οι δηλώσεις ν' απηχούν τις απόψεις του Ευρωκοινοβουλίου και κυρίως χωρίς προηγούμενα να έχουν συζητηθεί στην Ολομέλεια» τόνισε ο M. Γλέζος.
Ωστόσο, κατέληξε ο Έλληνας ευρωβουλευτής «θέμα για τις γερμανικές αποζημιώσεις υπάρχει και είναι νομικά και οικονομικά τεκμηριωμένο».

Ο Πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου Μάρτιν Σουλτς, επικαλέστηκε τον Κανονισμό λειτουργίας του Σώματος, για να διευκρινίσει ότι το σχετικό αίτημα δεν μπορεί να γίνει δεκτό αυτήν τη στιγμή.
Πρόσθεσε, όμως, ότι σχετική συζήτηση για τις γερμανικές αποζημιώσεις στην Ολομέλεια μπορεί να γίνει, αν συγκεντρωθούν 40 υπογραφές ευρωβουλευτών που να το ζητούν ή αν το ζητήσει, στη διάσκεψη των Προέδρων, η επικεφαλής της Ενωτικής Ομάδας της Αριστεράς στο Ευρωκοινοβούλιο Γκάμπι Τζίμερ.
  
Μανώλης Γλέζος: 
"Προφανώς έχει προβλήματα μνήμης ο Πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου"

«Προφανώς έχει προβλήματα μνήμης ο Πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου. 
 Δεν εξηγείται διαφορετικά η απάντηση που έδωσε, αφού πρόσφατα, στη διάσκεψη των Προέδρων, η επικεφαλής της Ενωτικής Ομάδας της Αριστεράς στο Ευρωκοινοβούλιο, Γκάμπι Τσίμερ, έθεσε το θέμα, για να εισπράξει την εκκωφαντική σιγή του Προέδρου.  
Δεν πτοούμαστε. Θα επαναλάβουμε το αίτημα, και μέσω της διάσκεψης των Προέδρων και μέσω της συγκέντρωσης 40 υπογραφών ευρωβουλευτών. Περιμένουμε τόσες δεκαετίες να δικαιωθεί η Ελλάδα για τα όσα υπέστη από το Γ΄ Ράιχ. Μπορούμε να περιμένουμε λίγο ακόμα».
οι ειδήσεις, από kinisienergoipolites

Δεν υπάρχουν σχόλια: