Χαμός γίνεται με τις διαρροές και τις φήμες από το χτεσινό Eurogroup
αλλά η αλήθεια είναι πως χτες η ελληνική αποστολή παρουσίασε στις
Ευρωπαίες εταίρες τα νέα χαρτονομίσματα της Ελλάδας, και οι Ευρωπαίοι
ζήλεψαν και θέλουν να τα χρησιμοποιούν κι αυτοί.
Το χαρτονόμισμα της
νέας ελληνικής δραχμής -που αξίζει όσο 30 ευρώ- έχει πάνω τον Οδυσσέα
Ελύτη, ο οποίος είχε πει «Εάν η Ελλάδα >>>
καταστραφεί τελείως, θα μείνει
ένας μαλάκας, μια πουτάνα και ένας ρουφιάνος.
Είναι αρκετά για να ξαναχτιστεί από την αρχή.»
Είναι αρκετά για να ξαναχτιστεί από την αρχή.»

Ο Νίκος Καζαντζάκης επιλέχτηκε για το χαρτονόμισμα των δυο δραχμών,
εξαιτίας της εμβληματικής φράσης του
«Δεν φοβάμαι τίποτα, δεν ελπίζω τίποτα, είμαι άφραγκος».

Ο Μανώλης Γλέζος ήταν ο ιδανικός για το χαρτονόμισμα των πέντε δραχμών,
ώστε να θυμίζει στους Γερμαναράδες πως θα πρέπει επιτέλους κάποτε
να πληρώσουν τις πολεμικές αποζημιώσεις.

Η Μελίνα Μερκούρη είναι το δέκα το καλό, ενώ η επιλογή της ικανοποιεί
τόσο τους πασόκους που σήμερα είναι ΣΥΡΙΖΑ,
όσο και τους οπαδούς του Ολυμπιακού.

Στις 20 δραχμές, ο Γιάννης Ρίτσος, ώστε να ικανοποιηθεί ο κόσμος της Αριστεράς
αλλά και να διεμβολιστεί το ΚΚΕ που σήμερα διαβάζει Λένα Μαντά.

Ο
Άρης Βελουχιώτης κοσμεί το χαρτονόμισμα των 50 δραχμών,
για να θυμίζει
στις Ευρωπαίες εταίρες πως η Ελλάδα δεν τραβάει κανένα ζόρι
να γκρεμίσει
όλες τις γέφυρες με την Ευρώπη, να κλείσει τα σύνορα και να γίνει
Κούβα.
Με μπουζούκια.
Στο
χαρτονόμισμα των 100 δραχμών, ο Μίκης Θεοδωράκης, γιατί, αν βάζαμε κάποιον άλλον, θα μας τρέλαινε με την γκρίνια του και θα μας έφερνε γρουσουζιά.
Τις νέες ελληνικές δραχμές -που θα αντικαταστήσουν τα ευρώ
-και θα
είναι στο εξής το επίσημο νόμισμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης-
φιλοτέχνησε ο
Jo Di.
Ο Jo Di είναι μεγαλοστέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ και πληρώνεται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
ΚΑΛΑ.
Σε δολάρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου