της Άντας Ψαρρά
Τελικά σε αυτή τη χώρα δεν περισσεύει ούτε η «τσίπα» προκειμένου να εξαντλήσει κάποιος την «ανάγκη» επιθετικής αντιπολίτευσης. Από το βράδυ της 28ης άρχισαν οι αναρτήσεις και οι διαμαρτυρίες γιατί, άκουσον άκουσον, 16 καθαρίστριες του ΥΠΟΙΚ μετατέθηκαν σε δικαστικές υπηρεσίες της χώρας. Πριν γίνει κατανοητό το τι ακριβώς συνέβη, έσπευσαν όλοι να μιλήσουν για «ρουσφέτια» και για «σκάνδαλο», με αποκορύφωμα το απαράδεκτο τουίτ του Γ. Βουλγαράκη:
αλλά και την ερώτηση του Ποταμιού (στο ίδιο πνεύμα) που μεταξύ άλλων λέει:
«Αξιον απορίας είναι το γεγονός ότι εκτός της μεταβολής της εργασιακής σχέσης των εν λόγω υπαλλήλων υπήρξαν και περιπτώσεις “προαγωγής” τους και “αναβάθμισης” της κατηγορίας και του κλάδου τους (από Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης Καθαριστριών σε Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης Γραμματέων)».
«Αξιον απορίας είναι το γεγονός ότι εκτός της μεταβολής της εργασιακής σχέσης των εν λόγω υπαλλήλων υπήρξαν και περιπτώσεις “προαγωγής” τους και “αναβάθμισης” της κατηγορίας και του κλάδου τους (από Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης Καθαριστριών σε Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης Γραμματέων)».
Το ζήτημα έχει ως εξής: οι 16 γυναίκες προσελήφθησαν ως καθαρίστριες στο ΥΠΟΙΚ και δεν είχαν λόγο τότε να προσκομίσουν πτυχία και διπλώματα δεδομένου ότι αυτά δεν ήταν προαπαιτούμενα για τη θέση.
Αργότερα, λόγω του νόμου Κυριάκου Μητσοτάκη, οι γυναίκες αυτές προσκόμισαν όλα τα δικαιολογητικά ώστε να κριθούν νόμιμα για το ενδεχόμενο μετάταξης.
Αργότερα, λόγω του νόμου Κυριάκου Μητσοτάκη, οι γυναίκες αυτές προσκόμισαν όλα τα δικαιολογητικά ώστε να κριθούν νόμιμα για το ενδεχόμενο μετάταξης.
«Οι συγκεκριμένες μετατάξεις πληρούν όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις για τη διεξαγωγή τους.
Η ύπαρξη όλων των σχετικών προσόντων και η ανταπόκριση στα προβλεπόμενα κριτήρια έχει προκύψει με την τήρηση της νόμιμης διαδικασίας.
Για παράδειγμα, η ένταξη των υπαλλήλων σε προσωποπαγείς θέσεις πλήρους απασχόλησης προβλέπεται από το άρθρο 17 παρ. 7 του Ν. 4325/2015 και έχει εγκριθεί από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.
Επίσης επισημαίνεται ότι οι ίδιες μετατάξεις εγκρίθηκαν προηγουμένως από τα αρμόδια δικαστικά (υπηρεσιακά) συμβούλια.
Ας σημειωθεί ότι η έναρξη της διαδικασίας κινητικότητας και αξιολόγησης των προσόντων για μετάταξη ανάγεται στο έτος 2013 (άρθρο 90 παρ. 1 του Ν. 4172/2013), ενώ πίνακας των αποτελεσμάτων ανακοινώθηκε από το ΑΣΕΠ ήδη από τον Δεκέμβριο του 2014».
Η ύπαρξη όλων των σχετικών προσόντων και η ανταπόκριση στα προβλεπόμενα κριτήρια έχει προκύψει με την τήρηση της νόμιμης διαδικασίας.
Για παράδειγμα, η ένταξη των υπαλλήλων σε προσωποπαγείς θέσεις πλήρους απασχόλησης προβλέπεται από το άρθρο 17 παρ. 7 του Ν. 4325/2015 και έχει εγκριθεί από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.
Επίσης επισημαίνεται ότι οι ίδιες μετατάξεις εγκρίθηκαν προηγουμένως από τα αρμόδια δικαστικά (υπηρεσιακά) συμβούλια.
Ας σημειωθεί ότι η έναρξη της διαδικασίας κινητικότητας και αξιολόγησης των προσόντων για μετάταξη ανάγεται στο έτος 2013 (άρθρο 90 παρ. 1 του Ν. 4172/2013), ενώ πίνακας των αποτελεσμάτων ανακοινώθηκε από το ΑΣΕΠ ήδη από τον Δεκέμβριο του 2014».
Γιατί λοιπόν τόση ανατριχίλα με τις καθαρίστριες;
Δεν έχουν άραγε άλλον τρόπο να αντιπολιτευτούν την κυβέρνηση;
Δεν έχουν άραγε άλλον τρόπο να αντιπολιτευτούν την κυβέρνηση;
«ΟΙ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΕΣ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ; ΜΑ ΕΙΝΑΙ…ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ !»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ