Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Ποτέ μη λες ποτέ...

...γιατί ως γνωστόν, στην πολιτική (κυρίως) μπορούν να συμβούν τα πάντα !!! 
Βρισκόμαστε (λέμε τώρα) στις 31/12/2013 !!! λίγο πριν μπει το 2014 !!!
τι πολιτική κατάσταση επικρατεί στην Ελλάδα ;;;
(Βάλτε την φαντασία και προβλέψτε, έχετε την δυνατότητα πολλών επιλογών !)

 --->>> 


Αυτοδύναμο ΠΑ.ΣΟ.Κ μετά από τις εκλογές του Οκτ.2013.Η Ελλάδα βγαίνει από την οικονομική κρίση.

Πρωθυπουργός ο Αντώνης Σαμαράς με δεύτερο κόμμα στην βουλή με 20% το Κ.Κ.Ε.

Κυβερνούν μαζί, Γιωργάκης, Ντόρα, Κουβέλης και Καρατζαφέρης.

Ο Συνασπισμός είναι εκτός βουλής σε αντίθεση με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ που έχει 13 βουλευτές.

Η Χρυσή Αυγή έχει μπει στην βουλή.

Πρόεδρος του ΠΑ.ΣΟ.Κ είναι η Άννα Διαμαντοπούλου

Γ.Γ. του Κ.Κ.Ε είναι ο Θανάσης Παφίλης.

Πρόεδρος του ΣΥΝ είναι η Μαρία Δαμανάκη που έφυγε από το ΠΑ.ΣΟ.Κ

Επικρατεί ακυβερνησία και η χώρα βρίσκεται σε προεπαναστατική περίοδο.

Λαϊκή Δημοκρατία της Ελλάδας.Την διακυβέρνηση της χώρας έχει αναλάβει μια συμμαχία κομμουνιστών-αριστερών.

Δυνάμεις του ΝΑΤΟ προστατεύουν την Αθήνα από τις επιθέσεις αριστερών ανταρτών.

Πρωθυπουργός ο Καρατζαφέρης με Πρόεδρο της Δημοκρατίας τον Κ.Σημίτη.

Πρώτη γυναίκα Πρωθυπουργός η Ντόρα Μπακογιάννη.

Το Κ.Κ.Ε δεν μπαίνει στην βουλή και ο νέος ΣΥ.ΡΙΖ.Α είναι πρώτο κόμμα στις εκλογές του Οκτ.2013 με 30%

Έχει γίνει στρατιωτικό πραξικόπημα.

Μία από τα ίδια, ισχυρός δικομματισμός, αριστερά με ποσοστά συνολικά στο 12 %

Μετά από έναν σύντομο πόλεμο με την Τουρκία η Ελλάδα χάνει την Θράκη και νησιά του Αιγαίου.

Η Ελλάδα έχει επιστρέψει στην δραχμή

Κ.Κ.Ε,ΣΥ.ΡΙΖ.Α ,ΑΝΤΑΡΣΥΑ και εξωκοινοβουλευτική αριστερά συγκροτούν ένα 
Λαϊκό Πολιτικό Μέτωπο.

Ποιο 2013; Ο κόσμος καταστράφηκε το 2012 όπως προφήτεψαν οι Μάγιας !

Έξυπνο ερωτηματολόγιο και ίσως προφητικό (σε κάποια από τις εκδοχές του), από το kke4ever 
Αν θέλετε, μπαίνετε και ψηφίζετε ΕΔΩ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ