Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Τρέχα εσύ μαλάκα, να πληρώνεις την …περαίωση !!!

Κάποια …λαμόγια (απ' αυτά που ζούνε ανάμεσά μας), εξακολουθούν  να   «δικαιώνουν» τον Πάγκαλο, για το «μαζί τα φάγαμε», στην κωλο-μπανανία που ζούμε (το’ χω ξαναπεί αυτό ΕΔΩ
Και μη μου πείτε, ότι αυτά είναι …ψίχουλα μπροστά στα πολλά …φαγωμένα, γιατί δεν παύουν να είναι φαγωμένα, από τις τσέπες όλων μας…
Διαβάστε την είδηση και θα καταλάβετε, τι ενοώ:
Μια υπάλληλος του πρώην ΠΕΣΥΠ (Περιφερειακό Συμβούλιο Υγείας Πρόνοιας) και νυν ΔΥΠΕ Δυτικής Ελλάδας, ονόματι Μαριάνθη Κουφοπούλου, υπέγραφε η ίδια και έπαιρνε (για πάρτη της δηλαδή) --->>> 


...28 μισθούς για υπαλλήλους που… δεν υπήρχαν !!!

Το συνολικό ποσό που έβαλε στην τσέπη της η κ. Κουφοπούλου από το 2003 μέχρι το 2005 ήταν 750.000€ (!!!) χωρίς ποτέ να την ελέγξουν (!!!).

Το Σώμα Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας και Πρόνοιας (που την ανακάλυψε τελικά), έστειλε στη ΔΟΥ Πατρών το πόρισμά του, αλλά (κι εδώ είναι το πιο ωραίο), ακόμα δεν έχει επιστραφεί ούτε ένα ευρώ (!!!) στα Δημόσια Ταμεία

Τρέχα εσύ λοιπόν μαλάκα, να πληρώνεις για την …περαίωση, μην έρθουν στο ψιλικατζίδικο και σε ξετινάξουν, γιατί δεν έδωσες απόδειξη για …τσίχλες !!!
  

από το newsbomb.gr του Κώστα Χαρδαβέλα



2 σχόλια:

  1. Για τα πρόστιμα που έβαλε το ΣΔΟΕ στο Δήμο Ανθεμουντα,για τα πλαστά και εικονικά τιμολόγια, μήπως γνωρίζεις την εξέλιξη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε γνωρίζω φίλε. Όποιος μάθει κάτι διασταυρωμένο, ας ενημερώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ