Πρόβλημα της Ευρώπης χαρακτήρισε τη λαθρομετανάστευση ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας και έκανε λόγο για ευρωπαϊκό φαρισαϊσμό σε ό,τι αφορά την αντιμετώπισή του, κατά τη συνάντησή του, τη Δευτέρα, με την υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Άννα Νταλάρα.
Ο κ. Παπούλιας παρέπεμψε και σε άρθρο της γερμανικής εφημερίδας "Suddeutsche Zeitung", όπου αναφερόταν ότι, παρά το γεγονός πως είναι πρόβλημα και της Γερμανίας --->>>
η Ελλάδα έχει αφεθεί μόνη με αυτό το βάρος.
Η υφυπουργός ενημέρωσε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για τις πρόσφατες επαφές της στην προσπάθεια για την άρση του Κανονισμού "Δουβλίνο ΙΙ", με τον οποίο προσδιορίζεται το κράτος - μέλος της ΕΕ που είναι αρμόδιο να εξετάσει το αίτημα ασύλου υπηκόου τρίτης χώρας και εξέφρασε την ικανοποίησή της για τις πρόσφατες αναφορές του κ. Παπούλια στο θέμα.
"Σηκώσαμε το ανάστημά μας στην Ευρώπη, όπου υπάρχει μια υποκρισία.
Είμαστε η πύλη εισόδου για το 90% των μεταναστών" σημείωσε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ