Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Νέες αυξήσεις, από απόψε μετά τα μεσάνυχτα, στα διόδια !

Τι κι αν οι αγρότες ετοιμάζονται να βρεθούν στο πλάι του κινήματος των πολιτών; 
Τι κι αν οι πολίτες ετοιμάζονται να ξανασηκώσουν στις 6 Φεβρουαρίου τις μπάρες των διοδίων σε όλη την Ελλάδα;
Από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας προς Τρίτη θα ισχύσουν νέες ακριβότερες τιμές σε σταθμούς των εθνικών οδών Αθήνας - Τρίπολης και Αθήνας- Πάτρας, αλλά και στο δρόμο Κορίνθου – Καλαμάτας !
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα όσα είχαν ανακοινώσει στις αρχές του μήνα οι εταιρείες --->>> 





παραχώρησης που κατασκευάζουν τους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους:

Στο δρόμο Κόρινθος - Καλαμάτα

Στο Σπαθοβούνι:

* τα δίκυκλα θα πληρώνουν 1,70 ευρώ
* τα ΙΧ 2,40 ευρώ
* τα μεσαία φορτηγά 6,20 ευρώ
* τα μεγάλα φορτηγά 8,70 ευρώ

Στην Νεστάνη:

* τα δίκυκλα θα πληρώνουν 1,60 ευρώ
* τα ΙΧ 2,30 ευρώ
* τα μεσαία φορτηγά 5,90 ευρώ
* τα μεγάλα φορτηγά 8,20 ευρώ

Στην Ασέα:

* τα δίκυκλα θα πληρώνουν 1,30 ευρώ
* τα ΙΧ 1,90 ευρώ
* τα μεσαία φορτηγά 4,80 ευρώ
* τα μεγάλα φορτηγά 6,70 ευρώ

Στα διόδια της Ελευσίνας, στα διόδια Ισθμού, στα διόδια Ζευγολατιού και στο Ρίο:

* τα δίκυκλα θα πληρώνουν 2,20 ευρώ
* τα ΙΧ 3,10 ευρώ
* τα μεσαία φορτηγά 7,90 ευρώ
* τα μεγάλα φορτηγά 11 ευρώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ