λίγο μετά τις 23:00 το βράδυ της Τετάρτης, οι αστυνομικές δυνάμεις με τη χρήση χημικών επιχείρησαν να απομακρύνουν τους συγκεντρωμένους, οι οποίοι απάντησαν πετώντας μολότοφ κατά των ανδρών των ΜΑΤ.
Λίγο μετά τη 1:00 τα ξημερώματα εκδηλώθηκε φωτιά στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Κερατέας, με τους κατοίκους να αρνούνται οποιαδήποτε ανάμιξη. Μάλιστα, κατήγγειλαν τους αστυνομικούς για δολιοφθορές και πρόκληση υλικών ζημιών σε σταθμευμένα οχήματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ (και δείτε σε φωτο "σπασμένα" αυτοκίνητα κατοίκων από τα ΜΑΤ !!!) στο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου