Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Αιματοχυσία σε Λιβύη και Μπαχρέιν... (2 video)

Σάββατο, 19 Φεβρουαρίου 2011, 23:07 
Σοκαριστικά είναι τα βίντεο που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο και δείχνουν με τον πιο ωμό τρόπο το μακελειό που σημειώνεται τις τελευταίες ημέρες στη Λιβύη και το Μπαχρέιν, όπου διαδηλωτές ζητούν την ανατροπή των καθεστώτων... --->>>






ΜΠΑΧΡΕΪΝ
Στο πρώτο –ερασιτεχνικό- βίντεο εμφανίζεται ομάδα διαδηλωτών που πραγματοποιεί ειρηνική πορεία στην πρωτεύουσα του Μπαχρέιν, Μανάμα. Σε κάποια στιγμή, ακούγονται πυροβολισμοί που προέρχονται από τα όπλα των δυνάμεων Ασφαλείας και η εικόνα χάνεται. Λίγη ώρα αργότερα, η εικόνα επανέρχεται και το τοπίο είναι ανατριχιαστικό. Οι διαδηλωτές βρίσκονται πεσμένοι στο δρόμο και αιμόφυρτοι ζητούν βοήθεια.



ΛΙΒΥΗ
Στο δεύτερο -επίσης ερασιτεχνικό- βίντεο, κατά τη διάρκεια διαδήλωσης στη Λιβύη, ακούγονται και πάλι πυροβολισμοί, εκ μέρους των δυνάμεων ασφαλείας και στο δρόμο πέφτει αιμόφυρτος ένας άνδρας, γεμάτος αίματα στο πρόσωπο. Οι διαδηλωτές πανικόβλητοι τρέχουν να σωθούν, ενώ ορισμένοι εξ αυτών προσπαθούν να τον μεταφέρουν σε ασφαλές σημείο, προκειμένου να τον σώσουν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ