Η κατάσταση στην Ελλάδα είναι τραγική. Οι πολιτικοί μας έχουν ξεπεράσει κάθε όριο λογικής. Για να ξέρει και ο κόσμος, το 3feeet ασχολήθηκε με το θέμα και έχει στοιχεία.Λοιπόν. Η εγκύκλιος του υπουργείου σε γενικές γραμμές είναι η ακόλουθη: http://3feeet.blogspot.com/2011/01/5_04.html
Όπου μεταξύ άλλων τονίζεται ότι το εισητήριο των 5 ευρώ, ισχύει ΜΟΝΟ για επίσκεψη στα εξωτερικά ιατρεία.
Έλα όμως που εμένα μου ζήτησαν 5 ευρώ για να γράφω τα καθιερωμένα φάρμακα που παίρνουν κάθε μήνα οι γονείς μου! http://3feeet.blogspot.com/2011/01/blog-post_2042.html
Τελικά μάθαμε από τη Θεσσαλονίκη τι συμβαίνει. --->>> Υπάρχουν κάποιοι γιατροί σε δημόσια νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι δεν άντεξαν σε αυτή την αδικία εναντίων του λαού και κυρίως των ηλικιωμένων, και αποφάσισαν να ενημερώσουν τον κόσμο. Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες για το που και πότε έγινε η ενημέρωση, αλλά έμαθα τι ειπώθηκε.
Η εγκύκλιος γράφει ότι το εισητήριο των 5 ευρώ ισχύει ΜΟΝΟ για επίσκεψη σε εξωτερικά ιατρεία, όμως το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ έχει δώσει ΕΝΤΟΛΗ στους υπαλλήλους των γκισέ, να ζητάνε τα 5 ευρώ από όλους και ΜΟΝΟ εάν κάποιος δείξει ότι γνωρίζει πως δεν είναι υποχρεωμένος να τα πληρώσει, τότε του λένε πως έκαναν ΛΑΘΟΣ και ζητάνε συγνώμη.
Η εγκύκλιος γράφει ότι το εισητήριο των 5 ευρώ ισχύει ΜΟΝΟ για επίσκεψη σε εξωτερικά ιατρεία, όμως το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ έχει δώσει ΕΝΤΟΛΗ στους υπαλλήλους των γκισέ, να ζητάνε τα 5 ευρώ από όλους και ΜΟΝΟ εάν κάποιος δείξει ότι γνωρίζει πως δεν είναι υποχρεωμένος να τα πληρώσει, τότε του λένε πως έκαναν ΛΑΘΟΣ και ζητάνε συγνώμη.
Μπορείτε να λέτε πως δεν είστε υποχρεωμένοι να πληρώσετε τα 5 ευρώ αν δεν επισκέπτεστε εξωτερικά ιατρεία.
Σχετικοί σύνδεσμοι για το θέμα.
http://3feeet.blogspot.com/2011/01/5_04.html
http://3feeet.blogspot.com/2011/01/5_24.html
http://3feeet.blogspot.com/2011/01/blog-post_2042.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ