Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Μ.Τραγανού-Γούναρη: "Η βιβλιοθήκη είναι δική σας, ας τη διεκδικήσωμε".

Αναδημοσίευση από τη Ρεσπέντζα
Με σημερινή της επιστολή η κ. Μαρία Τραγανού-Γούναρη εκφράζει την αντίθεσή της με την επιχειρούμενη αλλαγή χρήσης της οικίας ΤΡΑΓΑΝΟΥ από τη Δημοτική Αρχή Πολυγύρου.Να σημειώσουμε και να υπενθυμίσουμε ότι η Κυρία Μαρία Τραγανού-Γούναρη και η οικογένειά της είναι οι δωρητές του γνωστού οικήματος στον Πολύγυρο!
(Σχετικές αναρτήσεις ΡΕΣΠΕΝΤΖΑΣ για το θέμα ΕΔΩ - ΕΔΩ - κι ΕΔΩ) 
Η επιστολή της Κυρίας Μαρίας Τραγανού - Γούναρη: 
Αγαπητοί συμπατριώτες
Είμαι μία από εσάς. Οι ρίζες μου είναι βαθιά φυτρωμένες στον Πολύγυρο, τα κλαδιά μου μεγαλωμένα αλλού. --->>>

 
 
 
 
Η χαρά της συμβολικής μας δωρεάς στη μνήμη της μονάκριβης κόρης μας, με την εκφρασμένη επιθυμία μας να συντελέσωμε στην πολιτιστική ζωή του τόπου, έγινε θλίψη, μετά θυμός όταν από σας πληροφορήθηκα τα τελευταία γεγονότα.
 
Δε θέλω να πιστέψω ότι τα δώδεκα χρόνια που μεσολάβησαν από τότε, οι συχνές επισκέψεις εμού και του συζύγου μου στη Δημαρχεία Πολυγύρου καθώς και οι προσπάθειες του τότε Δημάρχου κυρίου Δημητρίου Τζηρίτη που με ξεχωριστό μεράκι και σεβασμό στην αρχική μορφή του κτιρίου το αναπαλαίωσε, όσο και του προτελευταίου Δημάρχου Πολυγύρου κυρίου Θωμά Καπλάνη που με συνέπεια και σπάνια μεθοδικότητα το διαμόρφωσε εσωτερικά σε χώρο υπερσύγχρονης βιβλιοθήκης, πήγαν όλα χαμένα παραμονές εγκαινίων.
Μπορώ να είμαι δίπλα σας και σας καλώ κοντά μου να επιμείνωμε σε ότι πιστεύομε.
Η βιβλιοθήκη είναι δική σας, ας τη διεκδικήσωμε.


Μαρία Τραγανού Γούναρη
Θεμιστοκλή Σοφούλη 5
Θεσσαλονίκη 18-02-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ