Πρέπει να είναι πολύ περήφανη που έγινε κάτι τόσο σπουδαίο όπως υφυπουργός της κυβέρνησης του μνημονίου. Χαρακτηριστικά χθες ανέφερε για τους απεργούς πείνας της Υπατίας: "Η κυβέρνηση δείχνει ψυχραιμία και υπομονή. Αυτό, όμως, πρέπει να εκληφθεί ως στάση πολιτικής μεγαθυμίας και όχι να το θεωρήσουμε ως στάση πολιτικής αδυναμίας".
Σπουδαία προσωπικότητα η Άννα…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου