Με τους οπαδούς του προέδρου Μουμπάρακ να τρομοκρατούν τους αντικυβερνητικούς διαδηλωτές και να έχουν εξαπολύσει πραγματικό κυνήγι κατά των ξένων δημοσιογράφων που έχουν κατακλύσει την πρωτεύουσα της Αιγύπτου, η χώρα εισήλθε σε κατάσταση χάους, μία κατάσταση που ευνοεί, προφανώς, το καθεστώς. --->>> VIDEO
Η επιθετικότητα των οπαδών του Μουμπάρακ, που αν και σε μικρούς αριθμούς κατάφερε να δημιουργήσει μία εικόνα εμφύλιας σύρραξης στο Κάιρο και την Αλεξάνδρεια με αποτέλεσμα να κλιμακωθούν οι ανησυχίες για διολίσθηση της Αιγύπτου στην αποσταθεροποίηση και στο πολιτικό κενό.
Ο Στρατός, ο οποίος μέχρι και την Πέμπτη, κράτησε τις αποστάσεις από τα τεκταινόμενα και δεν παρενέβη, όπως θα ανέμενε κανείς ,ώστε να μην υπάρξουν συγκρούσεις μεταξύ αντικυβερνητικών ομάδων και οπαδών του προέδρου Μουμπάρακ, συνεχίζει να διατηρεί μία αμφίσημη στάση προκαλώντας την εντύπωση πως αναμένει να διαδραματίσει ρόλο σωτήρα που θα σώσει την χώρα από το χάος. Πρόκειται για μία τακτική η οποία μπορεί και να εξελιχθεί σε μπούμερανγκ αν και εφόσον ο όγκος των αντικυβερνητικών διαδηλωτών αυξηθεί τις επόμενες ώρες.
Ο πρόεδρος Χόσνι Μουμπάρακ σε συνέντευξη του στο ΑΒC ανέφερε ότι φοβάται να παραιτηθεί επειδή θα επικρατήσει το απόλυτο χάος στην Αίγυπτο. Παράλληλα εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του λέγοντας ότι: « δεν μπορώ να βλέπω τους Αιγύπτιους να μάχονται μεταξύ τους».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ