Η Κομματική Οργάνωση Θεσσαλονίκης του ΚΚΕ (μ-λ) καταγγέλλει σε όλο το δημοκρατικό λαό, τους εργαζόμενους και τη νεολαία την τρομοκρατική-δολοφονική επίθεση που δέχτηκε ξημερώματα Σαββάτου 5 Φεβρουαρίου, το Στέκι Νεολαίας «Σφεντόνα» της φοιτητικής παράταξης Αγωνιστικές Κινήσεις ΑΕΙ-ΤΕΙ.
Η τυφλή αυτή βομβιστική επίθεση που θα μπορούσε να προξενήσει ανθρώπινα θύματα, πέρα από τις σοβαρές υλικές ζημιές που δημιούργησε, υποδεικνύει τους φυσικούς αυτουργούς που προέρχονται από σκοτεινούς ακροδεξιούς, αντιδραστικούς κύκλους. --->>>
Η επίθεση αυτή στο Στέκι «Σφεντόνα» είναι η δεύτερη μέσα σε διάστημα δύο χρόνων και τμήμα μιας σειράς επιθέσεων που έχουν δεχτεί γραφεία και στέκια αριστερών και δημοκρατικών κομμάτων και οργανώσεων.
Η επίθεση αυτή γίνεται σε μια στιγμή που το λαϊκό και εργατικό κίνημα βρίσκεται αντιμέτωπο με μια λαίλαπα βάρβαρων αντιλαϊκών και αντεργατικών μέτρων, και στόχο έχει τον εκφοβισμό των δυνάμεων που αγωνίζονται στο πλευρό της εργατικής τάξης και του λαού.
Δηλώνουμε κατηγορηματικά: αυτές οι επιθέσεις έχουν ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα. Δυναμώνουν την αποφασιστικότητά μας για να παλεύουμε για τα δίκια της εργατικής τάξης, του λαού και της νεολαίας.
Καλούμε κάθε δημοκρατικό άνθρωπο, όλες τις δημοκρατικές, κοινωνικές και πολιτικές, οργανώσεις να καταδικάσουν τη νέα αυτή τρομοκρατική επίθεση και να απαιτήσουν να βρεθούν και να τιμωρηθούν οι ένοχοι.
Κ.Ο.Θ. του ΚΚΕ (μ-λ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ