Τι είναι αυτό που μετατρέπει έναν άνθρωπο από υπάκουο τηλεθεατή σε εγκληματία απεργό; Ποια εμπειρία ματώνει την ψυχή και οπλίζει το χέρι;
Και πάνω απ’ όλα: Τι κάνει η αστυνομία;
Ο ντετέκτιβ Γιάννης Πρετεντέρης, η εισαγγελέας Όλγα Τρέμη και ο αστυφύλακας Μανώλης Καψής, η ειδική ομάδα του «Νόμος και τάξη» του MEGA, δεν διστάζουν να ακτινογραφήσουν και να αναλύσουν τα ειδεχθή αυτά εγκλήματα.
Απεργίες, πορείες, καταλήψεις, κλεισίματα δρόμων, "δεν πληρώνω" και ότι άλλο κινείται. Χωρίς να κάνουν εξαιρέσεις και χωρίς συναισθηματισμούς. Αδιαφορούν για τα κίνητρα όταν οι εγκληματίες στρέφονται κατά του κοινωνικού συνόλου των εργολάβων, βιομηχάνων, τραπεζιτών και άλλων αθώων πολιτών. --->>>
Αφουγκράζονται τις επιθυμίες των εργοδοτών τους, πλάθουν τα... γεγονότα και συναρμολογούν την τελική εικόνα της κάθε υπόθεσης, αναζητώντας πάντα την αλήθεια ζωντανή ή νεκρή.
Τα «Γιατί;» έχουν άμεση και πάντα την ίδια απάντηση και απαραιτήτως κάποιον για υποκινητή. Αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας.
Το «Νόμος και Τάξη» συγκαταλέγεται στις πέντε πιο δημοφιλείς σειρές της Ελληνικής τηλεόρασης. Κατέχει το ρεκόρ των περισσότερων τηλεοπτικών βραβείων: Βραβείο καλύτερης σκηνοθεσίας, μοντάζ, σεναρίου και καλύτερης εκπομπής μαγειρικής.
Ο Γ. Πρετεντέρης και η Ο. Tρέμη έχουν κερδίσει βραβεία πρώτου δραματικού ρόλου, ενώ ο Μανώλης Καψής το πρώτο παιδικού κωμικού ρόλου. Η εκπομπή έχει αποσπάσει και πολλούς κυβερνητικούς επαίνους.
Καρέ-καρέ στο MEGA, ο ολοκαίνουριος κύκλος της θρυλικής πλέον αστυνομικής σειράς, που θα αντικαταστήσει και επισήμως πια την επιτυχημένη σειρά "MEGA Γεγονότα" στην prime time ζώνη των 8 μ.μ.
απο τον antistachef
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ