Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Πορεία για το "χαράτσι" του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη (video)

Δεκάδες ποδηλάτες και πεζοί αψήφησαν τη βροχή και πραγματοποίησαν συγκέντρωση και πορεία κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης διαμαρτυρόμενοι για την υπέρογκη, όπως τη χαρακτηρίζουν, αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ. --->>>








«Κυβέρνηση και ΟΑΣΘ πάρτε πίσω το χαράτσι», «Δωρεάν μετακινήσεις, δωρεάν παιδεία» έγραφαν τα πανό που κρατούσαν οι διαδηλωτές.

«Η κυβέρνηση ποινικοποίησε το κίνημα μας, ποινικοποίησε, όμως, μ΄ αυτό τον τρόπο την φτώχεια και την ανέχεια, στην οποία μας έχει οδηγήσει, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να πληρώσουμε την υπέρογκη αύξηση». δήλωσε ο εκπρόσωπος της οργάνωσης «Ακρίβεια -στοπ» και μέλος του συντονιστικού συμβουλίου της κίνησης «Επιβάτες Θεσσαλονίκης» Γιώργος Θεοδωρόπουλος.

«Δεν είμαστε τζαμπατζήδες, όπως μας χαρακτηρίζουν, δεν αρνούμαστε να πληρώσουμε εισιτήριο. Αρνούμαστε να πληρώσουμε το υπέρογκα αυξημένο εισιτήριο», συμπλήρωσε η εκπρόσωπος της οργάνωσης «GreenAttact» Κλαίρη Κοντούρη.

Η πρόταση των διαδηλωτών προς τους πολίτες είναι να αρνούνται να πληρώνουν τα αυξημένα εισιτήρια, ενώ σε περίπτωση επιβολής προστίμου από τους ελεγκτές να υπογράφουν με «ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος».

Η πορεία των ποδηλατών άρχισε από το άγαλμα του Ε. Βενιζέλου στις 11.30 το πρωί και κατέληξε μέσω κεντρικών οδών στο Νέο Δημαρχείο της Θεσσαλονίκης.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ