Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Χαλκιδική. ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ...

ΔΕΙΤΕ ΤΕΣ --->>> 


από τον ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΝΔ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟ ΒΑΓΙΩΝΑ

Για τις ευλογημένες ημέρες των εορτών του Πάσχα θέλω να ευχηθώ στον καθένα προσωπικά υγεία, οικογενειακή ευτυχία και δύναμη που χρειάζεται για να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες που έχουμε μπροστά μας. Η συγκυρία του φετινού εορτασμού του Πάσχα είναι μία από τις χειρότερες που έχει γνωρίσει η πατρίδα μας τις τελευταίες δεκαετίες. Εύχομαι το Άγιο Πνεύμα να δώσει στην κοινωνία μας τη φώτιση για αλληλεγγύη και ψυχική ενότητα ώστε να βγούμε από το σημερινό αδιέξοδο μία ώρα νωρίτερα και χωρίς άλλες "ανθρωποθυσίες" για το λαό μας.
Καλή Ανάσταση και Χρόνια Πολλά.
Γιώργος Βαγιωνάς

από την Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

Ν.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Η Ν.Ε. ΠΑ.ΣΟ.Κ Χαλκιδικής σας εύχεται  
Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση !!!







από τον ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΜΠΟΡΩΝ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ Ν. ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ


από τον ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ


 από τον συλλογο βιοτεχνών επεξεργασίας ξύλου Ν. Χαλκιδικής "ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ" 
Ο Πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ του συλλόγου βιοτεχνών επεξεργασίας ξύλου Ν. Χαλκιδικής "ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ" σας εύχονται καλή Ανάσταση . Το φως της Αναστάσεως να φωτίσει τις καρδιές όλλων των ανθρώπων για ένα καλλύτερο μέλλον της ανθρωπότητας.  ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
Ο Πρόεδρος του συλλόγου  Γεωργακούδας Λάμπρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ