Η ανάπτυξη του συνεδριακού τουρισμού τέθηκε στο επίκεντρο σύσκεψης, που είχε ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Γιώργος Νικητιάδης, με σκοπό να ιδρυθούν και περιφερειακά συνεδριακά κέντρα. Βέβαια, εκκρεμεί ακόμη ο διαγωνισμός για το γήπεδο του Tae Kwon Do για το μητροπολιτικό κέντρο Αθηνών. Στην συνεδρίαση (14/4) πήραν μέρος τα μέλη της Επιτροπής που έχει συγκροτηθεί με πρωτοβουλία του κ. Νικητιάδη για την ανάπτυξη του Συνεδριακού Τουρισμού και η οποία αναμένεται να αποκτήσει θεσμικό χαρακτήρα. --->>>
Στόχοι της Επιτροπής είναι η ανάπτυξη στρατηγικής για τον συνεδριακό τουρισμό, η καταγραφή των ήδη υπαρχουσών υποδομών, η συστηματική παρακολούθηση της διεθνούς αγοράς συνεδριακού τουρισμού.
Παράλληλα, στόχος είναι και η κινητοποίηση των περιφερειακών αρχών της χώρας, ώστε να προωθήσουν τον συνεδριακό τουρισμό. Σημειωτέον ότι η Κεντρική Επιτροπή για τον Συνεδριακό Τουρισμό θα αποτελείται από έναν εκπρόσωπο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), έναν εκπρόσωπο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ), δυο εκπροσώπους του Συνδέσμου Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων (HAPCO), έναν εκπρόσωπο του Γραφείου Συνεδριών Αθηνών (Athens Convention Bureau),έναν εκπρόσωπο του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών Θεσσαλονίκης (Thessaloniki Convention and Visitors Bureau) και από έναν εκπρόσωπο από την Ρόδο, την Κω, την Κρήτη, τη Χαλκιδική με παράλληλη εκπροσώπηση και της Ανατολικής Μακεδονίας και την Δυτική Ελλάδα καθώς και έναν εκπρόσωπο του υφυπουργού Τουρισμού ο οποίος προεδρεύει της Επιτροπής.
απο halkidikinews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ