Αμοιβαία αποχώρηση Αστυνομίας και κατοίκων από τα μπλόκα της Κερατέας, συμφωνήθηκε κατά την συνάντηση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη κ. Χρ. Παπουτσή με τον μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικόλαο και τον δήμαρχο Λαυρεωτικής κ. Κώστα Λεβαντή. Η συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε, σήμερα, Δευτέρα, το πρωί με πρωτοβουλία του μητροπολίτη, ώστε να μην συνεχισούν οι συγκρούσεις και τη Μεγάλη Εβδομάδα, ολοκληρώθηκε πριν από λίγο. Η «ανακωχή», μετά τις ακρότητες που σημειώθηκαν το τελευταίο διάστημα και τον άμεσο κίνδυνο ακόμη και για ανθρώπινες ζωές ήταν ζητούμενο για όλες τις πλευρές, αλλά και όρος προκειμένου να ξεκινήσει διάλογος με την κυβέρνηση χωρίς την πίεση των μπλόκων. Μετά από αυτά ανακοινώθηκε ότι κλείστηκε το πρώτο ραντεβού την Πέμπτη του Πάσχα της υπουργού Περιβάλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κυρίας Τίνας Μπιρμπίλη η οποία θα συναντηθεί με τους φορείς της περιοχής της Κερατέας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ