Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Χαλκιδική. Δ. ΠΡΟΠΟΝΤΙΔΑΣ. ΑΛΛΑΞΕ ΟΝΟΜΑ Ο ΔΗΜΟΣ ή ΟΧΙ ;;;

Η πρώτη δουλειά που κάνει ένας φορέας, όταν αλλάζει όνομα και δομή υπηρεσιών, είναι να αναπροσαρμόσει τα έγγραφά του στη νέα του μορφή. Και σ' αυτήν την ανάγκη δεν χωράνε λόγοι οικονομίας (π.χ. να εξαντληθούν τα παλιά έντυπα).
Φαίνεται, όμως, ότι ο Δήμος Νέας Προποντίδας έχει άλλες προτεραιότητες μέσα στη γενικότερη παραζάλη συντονισμού των τριών “καποδιστριακών” δήμων. Και αυτό θα μπορούσε να το κατανοήσει κανείς (όχι, πάντως, να το δικαιολογήσει). Αλλά η σύγχυση δεν περιορίζεται στην τυπικότητα των εγγράφων. Επεκτείνεται και στη λειτουργία των υπηρεσιών, όπως η Υπηρεσία Ύδρευσης, η οποία στέλνει σε δημότες λογαριασμούς με χρεώσεις που έχουν ήδη προπληρωθεί από εξαμήνου.
Στη φωτογραφία στη συνέχεια (την οποία έθεσε υπόψη μας το "μπλοκ των Σημάντρων") βλέπετε λογαριασμό Απριλίου 2011 να περιλαμβάνει πάγιο το οποίο έχει καταβληθεί από τον........... Οκτώβριο του 2010.--->>>







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ