![]() |
Ιδού λοιπόν τι μεταδίδει το ΑΠΕ –ΜΠΕ:
«Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Ευάγγελος Βενιζέλος, δέχθηκε σήμερα στο γραφείο του τον Σωκράτη Κόκκαλη μετά από αίτημα του τελευταίου. Όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, αντικείμενο της συνάντησης ήταν θέματα σχετικά με την αμυντική βιομηχανία. Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Κόκκαλης εξέθεσε τις απόψεις του γύρω από το νομοσχέδιο “Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Υπηρεσιών και Προμηθειώνστους τομείς Άμυνας και Ασφάλειας” που εναρμονίζει την ελληνική νομοθεσία με την κοινοτικήοδηγία 2009/81/ΕΚ-Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο βρίσκεται στο στάδιο της διαβούλευσης με τους αρμόδιους φορείς και σύντομα πρόκειται να κατατεθεί στη Βουλή».
Χρειάζονται σχόλια;
«Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Ευάγγελος Βενιζέλος, δέχθηκε σήμερα στο γραφείο του τον Σωκράτη Κόκκαλη μετά από αίτημα του τελευταίου. Όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, αντικείμενο της συνάντησης ήταν θέματα σχετικά με την αμυντική βιομηχανία. Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Κόκκαλης εξέθεσε τις απόψεις του γύρω από το νομοσχέδιο “Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Υπηρεσιών και Προμηθειώνστους τομείς Άμυνας και Ασφάλειας” που εναρμονίζει την ελληνική νομοθεσία με την κοινοτικήοδηγία 2009/81/ΕΚ-Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο βρίσκεται στο στάδιο της διαβούλευσης με τους αρμόδιους φορείς και σύντομα πρόκειται να κατατεθεί στη Βουλή».
Χρειάζονται σχόλια;

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ