Ο Μπάρμπα Κώστας τα 'χε πει...
Το μάθημα που δώσαμε για πάντα θα θυμίζει
Μελίσσι ο λαός και θα χυμά σ' όποιον τον ερεθίζει...
Κώστας Βάρναλης (Ποιητής - Σχολάρχης στην Κερατέα 1915-1917)
1917 - Στην αυλή σχολείου στην Κερατέα (φωτο αριστερά)
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ...
Αυτή τη στιγμή γίνεται αλλαγή βάρδιας των ΜΑΤ. Τα ΜΑΤ θα αποχωρήσουν και ΟΛΕΣ οι αστυνομικές δυνάμεις, με τη μεταφορά των μηχανημάτων, που αναμένεται μέχρι σήμερα το απόγευμα. Ήδη οι εργολάβοι είναι καθ' οδόν για να μεταφέρουν τα μηχανήματα από το Οβριόκαστρο. Μεταξύ υπουργού και δημάρχου, με την παρουσία του μητροπολίτη, συμφωνήθηκαν τα εξής: --->>>
α) ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΒΡΙΟΚΑΣΤΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΕΡΑΤΕΑ
β) ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΟΒΡΙΟΚΑΣΤΡΟ
γ) ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ ΓΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΜΑΣ.
Αυτή την ώρα κόσμος έχει συγκεντρωθεί στο μπλόκο του ΒΙΟΠΑ.
Είναι ένα θετικό βήμα η εξέλιξη αυτή, αλλά μέχρι την οριστική λύση του προβλήματος, είμαστε σε επιφυλακή...
Καλή δύναμη για τη συνέχεια σε όλους μας....
129 ημέρες στο δρόμο, συνεχίζουμε
ΔΗΜΟΣ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δικαίωση και συγκρατημένη αισιοδοξία για τους κατοίκους τους Δήμου Λαυρεωτικής που από στιγμή σε στιγμή θα δουν τα ΜΑΤ να αποχωρούν από την πόλη της Κερατέας.
Μετά από 4 μήνες αγώνα και αγωνίας για να μη γίνει ο αρχαιολογικός χώρος του Οβριοκάστρου, σκουπιδότοπος…τα νέα είναι καταρχήν ευχάριστα.
Για άλλη μια φορά ο διάλογος απέδειξε ότι μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να φέρει. Η συνάντηση μεταξύ του Δημάρχου Λαυρεωτικής κ. Κώστα Λεβαντή, του Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ.κ. Νικόλαου και του Υπουργού Προστασίας του πολίτη κ. Χρήστου Παπουτσή έφερε ότι ήλπιζαν οι κάτοικοι της πόλης μας.
Για άλλη μια φορά ο διάλογος απέδειξε ότι μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να φέρει. Η συνάντηση μεταξύ του Δημάρχου Λαυρεωτικής κ. Κώστα Λεβαντή, του Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ.κ. Νικόλαου και του Υπουργού Προστασίας του πολίτη κ. Χρήστου Παπουτσή έφερε ότι ήλπιζαν οι κάτοικοι της πόλης μας.
Οι Μονάδες Αποκατάστασης Τάξης εγκαταλείπουν την πολύπαθη πόλη μας αφήνοντας πίσω μια γεύση απογοήτευσης για ότι ζήσαμε αλλά και μια αίσθηση αισιοδοξίας για ότι έρχεται.
Είμαστε έτοιμοι να ενώσουμε τα κομμάτια των δρόμων μας που είχαν κοπεί στη μέση και να προσπαθήσουμε όσο είναι δυνατόν πιο γρήγορα να κλείσουμε τις πληγές που μας άνοιξε αυτός ο δίκαιος αγώνας.
Ακριβώς μετά την Ανάσταση του Θεανθρώπου η Κερατέα θα περιμένει την έκβαση μιας ακόμα συνάντησης από την οποία προσδοκά θετική απάντηση στη δική της πρόταση … για τα παιδιά μας και τον τόπο μας.
video απο το Βαθύ Κόκκινο

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ