Περιφρόνησαν για μια ακόμα φορά το λαό της Χαλκιδικής
και υπέγραψαν την έγκριση για επέκταση των μεταλλείων
Για μια ακόμα φορά καταδεικνύεται ότι στην Ελλάδα η Δημοκρατία λειτουργεί για να εξυπηρέτει τα συμφέροντα των ισχυρών. Σήμερα Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011 ο υπουργός «Περιβάλλοντος» Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Γιώργος Παπακωνσταντίνου υπέγραψε την Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ) του έργου των Μεταλλευτικών Μεταλλουργικών Εγκαταστάσεων «Μεταλλείων Κασσάνδρας» Χαλκιδικής της εταιρείας Ελληνικός Χρυσός ΑΕΜΒΧ.
Η υπογραφή τέθηκε ενάντια και παρά τη θέληση της μεγάλης πλειοψηφίας των κατοίκων της Χαλκιδικής. Ο υπουργός που πούλησε τη χώρα μας στο ΔΝΤ και οι καρεκλοκένταυροι του υπουργείου και της κυβέρνησης, περιφρόνησαν για μια ακόμα φορά εισηγήσεις του Συμβουλίου Περιβάλλοντος --->>>
του Α.Π.Θ., του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, του Δασαρχείου Αρναίας, πλήθους φορέων, συλλόγων, ενώσεων πολιτών, περιβαλλοντικών οργανώσεων, πολιτικών φορέων και του λαού της Χαλκιδικής που ζητούν με αγωνία να μην αδειοδοτηθεί καμιά επέκταση των μεταλλείων και να αναπτυχθεί ο τόπος με άλλον τρόπο και σε άλλη προοπτική.
του Α.Π.Θ., του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, του Δασαρχείου Αρναίας, πλήθους φορέων, συλλόγων, ενώσεων πολιτών, περιβαλλοντικών οργανώσεων, πολιτικών φορέων και του λαού της Χαλκιδικής που ζητούν με αγωνία να μην αδειοδοτηθεί καμιά επέκταση των μεταλλείων και να αναπτυχθεί ο τόπος με άλλον τρόπο και σε άλλη προοπτική.
Ο αγώνας τώρα ξεκινά. Με όλα τα μέσα που παρέχει η ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία. Με το αντιστασιακό φρόνημα που διέπει τους Χαλκιδικιώτες όταν κινδυνεύει ο τόπος και οι πατρογονικές εστίες του.
Για μια ακόμα φορά, ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ.
Οι Επιτροπές Αγώνα Χαλκιδικής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ