Κοίτα τώρα, τι βρήκανε,
για να χαλάσουν την ησυχία κάποιων... (λέμε τώρα)
Η ΡΕΣΠΕΝΤΖΑ δηλαδή, που δε φτάνει που βρήκε το θέμα στο ΧΟΛΟΜΩΝΤΑ, αλλά βάλθηκε να το ψάξει, στη ...Χαλκιδική. Ποιό;;; Αυτό:
για να χαλάσουν την ησυχία κάποιων... (λέμε τώρα)
Η ΡΕΣΠΕΝΤΖΑ δηλαδή, που δε φτάνει που βρήκε το θέμα στο ΧΟΛΟΜΩΝΤΑ, αλλά βάλθηκε να το ψάξει, στη ...Χαλκιδική. Ποιό;;; Αυτό:
Σύμφωνα με την παρ.4 του άρθρου 61 του Ν.3852/2010 (Δείτε ΕΔΩ το νόμο) "ο Δήμαρχος, ο αντιδήμαρχος και τα μέλη της οικονομικής επιτροπής και της επιτροπής ποιότητας ζωής είναι υποχρεωμένοι να υποβάλλουν την ετήσια δήλωση για την περιουσιακή τους κατάσταση σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και να τη δημοσιοποιούν με ανάρτηση στην ιστοσελίδα του δήμο."
Σε κανέναν Δήμο της Χαλκιδικής δεν έγινε κάτι τέτοιο ! --->>>
(Αν διέφυγε της προσοχής μας, για κάποιον Δήμο, να επανορθώσουμε)
(Αν διέφυγε της προσοχής μας, για κάποιον Δήμο, να επανορθώσουμε)
- Αγαπητοί "Συν-Χαλκιδικιώτες" μας έχουν γράψει, κανονικά, κι εμάς και το νόμο ! --->>>
Μήπως οι ...Αντιπολιτεύσεις και οι ...Ενεργοί Πολίτες,
να το κοιτάξουν λιγάκι το θέμα;;;
Γιατί ο Νόμος, δεν είναι μόνο για φέτος
και ...ο "φόβος φυλάει τα έρμα"...


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ